Gå til innhold

Seertall NRK

Gjest skulle hatt svensk tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tilgang til svensk TV, men skiftet ikke kanal....

AneM1365380603
Skrevet

Vi har ikke svensk tv, men jeg så hele finalen på nett i går med svenske kommentatorer. Det var virkelig en fryd å slippe all gnålingen til Synnøve Svabø.

Jeg må likevel le av det hun ropte ut på tysk ;) Hun krøp virkelig ut av sitt gode skinn, he he.

Gjest minnah
Skrevet

Vi har ikke svensk tv, men jeg så hele finalen på nett i går med svenske kommentatorer. Det var virkelig en fryd å slippe all gnålingen til Synnøve Svabø.

Jeg må likevel le av det hun ropte ut på tysk ;) Hun krøp virkelig ut av sitt gode skinn, he he.

Jeg hadde en time-out på 17 mai og kikket da litt på reprisen på svensk TV. Plutselig var det mulig å få med seg hva som faktisk ble sagt i sendingen. :-)

trollemor;o)
Skrevet

Synnøve Svabø gjorde MGP morsom! Endelig litt sprek kommentering.

trollemor;o)
Skrevet

SS gjorde MGP verdt å se.

Gjest så på nrk jeg da...
Skrevet

men var jo plagsomt å ikke få med seg noe anna underveis... men men,jeg er ikke blant de som er med i anti-synnøve grupper på facebook e.l. Men forstår likevel kritikken av henne

AneM1365380603
Skrevet

Jeg hadde en time-out på 17 mai og kikket da litt på reprisen på svensk TV. Plutselig var det mulig å få med seg hva som faktisk ble sagt i sendingen. :-)

Det var jaggu meg stor kontrast til Svabø.. Jeg må innrømme at jeg så finalen i reprise på Nrk3 også i går ;) Jeg måtte høre hvor ille det egentlig var. Hun tok helt av sånn mitdveis i avstemmingen. Det var da det ble virkelig ille.

Det hun sa mellom sangene var greit nok.

Skrevet

Det var jaggu meg stor kontrast til Svabø.. Jeg må innrømme at jeg så finalen i reprise på Nrk3 også i går ;) Jeg måtte høre hvor ille det egentlig var. Hun tok helt av sånn mitdveis i avstemmingen. Det var da det ble virkelig ille.

Det hun sa mellom sangene var greit nok.

Hun tok av i det øyeblikket det gikk opp for henne at Alexander var uslåelig:-) At han faktisk ville vinne:-)

AneM1365380603
Skrevet

Hun tok av i det øyeblikket det gikk opp for henne at Alexander var uslåelig:-) At han faktisk ville vinne:-)

*Hehe* Ja, det er vel i grunnen det hun også har sagt i intervjuer i ettertid. At hun på et tidspunkt ikke var profesjonell lenger, men Synnøve i stua. Det var vel også noe om at hun skjønner folk mener tennissokkene heller skulle blitt stappet i halsen på henne ;)

Skrevet

*Hehe* Ja, det er vel i grunnen det hun også har sagt i intervjuer i ettertid. At hun på et tidspunkt ikke var profesjonell lenger, men Synnøve i stua. Det var vel også noe om at hun skjønner folk mener tennissokkene heller skulle blitt stappet i halsen på henne ;)

He..he...Hun var vel rett og slett bare menneskelig der og da:-) Og det ble vel litt mye å håndtere seieren, intervju med Stoltenberg og Giske + Alexander selv. Hun har jo også tilbudt seg å flytte til Sverige hvis vi ønsker det:-)

Kan ikke annet enn å synes litt synd på henne, jeg. I går husket jo nesten ikke hva hun hadde sagt under sending- men innrømte at hun nok hadde spydd av seg selv, hvis hun hadde hørt det:-) Hun får nå sagt det :-)

AneM1365380603
Skrevet

He..he...Hun var vel rett og slett bare menneskelig der og da:-) Og det ble vel litt mye å håndtere seieren, intervju med Stoltenberg og Giske + Alexander selv. Hun har jo også tilbudt seg å flytte til Sverige hvis vi ønsker det:-)

Kan ikke annet enn å synes litt synd på henne, jeg. I går husket jo nesten ikke hva hun hadde sagt under sending- men innrømte at hun nok hadde spydd av seg selv, hvis hun hadde hørt det:-) Hun får nå sagt det :-)

Intervjuene var det desidert verste med hele sendingen. Hun mistet jo all fokus på det som skjedde på skjermen. Det ble bare et surr av hele greia.

Skrevet

Ikke jeg. Kom på senere at jeg skulle gjort det for å sjekke svenskenes reaksjon på norsk seier.

Skrevet

Intervjuene var det desidert verste med hele sendingen. Hun mistet jo all fokus på det som skjedde på skjermen. Det ble bare et surr av hele greia.

Ja, hun gjorde det. Hun glemte hele stemmegivningen fordi det ikke var spennende lenger.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, hun gjorde det. Hun glemte hele stemmegivningen fordi det ikke var spennende lenger.

http://www.vg.no/musikk/grand-prix/artikkel.php?artid=553459

Her er alt samlet. Da er ikke semifinalene tatt med. Hun sa jo noe om at Jan Thomas kommer til å bli vill i nickersen både forran og bak av det ungarske bidraget ;) Ungareren hadde en svært tettsittende bukse på seg.

Gjest hurramegherogder
Skrevet

Pøh! Her så vi på NRK og koste oss med en underholdende sending takket være SS :)

Skrevet

Her er alt samlet. Da er ikke semifinalene tatt med. Hun sa jo noe om at Jan Thomas kommer til å bli vill i nickersen både forran og bak av det ungarske bidraget ;) Ungareren hadde en svært tettsittende bukse på seg.

Jeg så den listen:-) Det gikk akkurat en interessant debatt på NRK 2 nå i programmet "I kveld" hvor de diskuterte Synnøves innsats. Du kan sikkert se den på Nrk nett-tv, hvis du har lyst:-)

Skrevet

Jeg synes de uttalelsene er morsomme, eller i det minste helt OK. ;-) Jeg irriterte meg emr over at hun omtalte Portugals sang som fin og en liten perle - hvorfor kom hun ikke med noen saftige gloser om denne fæle sangen? ;-)

Min innvending mot henne gikk ikke på innholdet som sådan, men _mengden_ prating mot slutten av programmet, og i særdeleshet at hun ikke tiet stille da Norge avga stemmer.

mariaflyfly
Skrevet

Helt enig. Eneste lyspunktet i et ellers lavpanna program. :)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg så den listen:-) Det gikk akkurat en interessant debatt på NRK 2 nå i programmet "I kveld" hvor de diskuterte Synnøves innsats. Du kan sikkert se den på Nrk nett-tv, hvis du har lyst:-)

Nå er det sett. Jeg har aldri sett det programmet før. Jeg var ganske irritert på dama på lørdag, men nå må jeg nesten le litt. Hun har i allefall lagt seg flat, og det er positivt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...