Gjest annlovinda Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Vi så på NRK under hele sendinga, og koste oss med det. Ingen hos oss lot seg irritere over SS. Men vi lo flere ganger godt over gode kommentarer hun hadde. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Synnøve Svabø gjorde MGP morsom! Endelig litt sprek kommentering. Helt enig med deg. Hun hadde mange artige kommentarer underveis som fikk oss i vår stue til å le godt. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Intervjuene var det desidert verste med hele sendingen. Hun mistet jo all fokus på det som skjedde på skjermen. Det ble bare et surr av hele greia. Skal være enig i at de intervjuene ikke var på sin plass å ha under stemmegivningen, men tror du virkelig at det var hun som har bestemt at disse intervjuene skulle avholdes? Det vil jeg tro var NRK som stod bak. 0 Siter
Colette Skrevet 19. mai 2009 Skrevet 19. mai 2009 Nå er det sett. Jeg har aldri sett det programmet før. Jeg var ganske irritert på dama på lørdag, men nå må jeg nesten le litt. Hun har i allefall lagt seg flat, og det er positivt He..he...Ja, han lo jo godt, Stian B.S. også - og kalte det "absurd-tv". Han fikk jo ikke med seg skravlingen hennes da den pågikk:-) Ellers så synes jeg alle skriveriene om henne er på grensen til hetsing. Hun har jo ikke gjort noen stor forbrytelse akkurat:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.