Gå til innhold

Seertall NRK

Gjest skulle hatt svensk tv

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi så på NRK under hele sendinga, og koste oss med det. Ingen hos oss lot seg irritere over SS. Men vi lo flere ganger godt over gode kommentarer hun hadde.

Gjest annlovinda
Skrevet

Synnøve Svabø gjorde MGP morsom! Endelig litt sprek kommentering.

Helt enig med deg. Hun hadde mange artige kommentarer underveis som fikk oss i vår stue til å le godt.

Gjest annlovinda
Skrevet

Intervjuene var det desidert verste med hele sendingen. Hun mistet jo all fokus på det som skjedde på skjermen. Det ble bare et surr av hele greia.

Skal være enig i at de intervjuene ikke var på sin plass å ha under stemmegivningen, men tror du virkelig at det var hun som har bestemt at disse intervjuene skulle avholdes? Det vil jeg tro var NRK som stod bak.

Skrevet

Nå er det sett. Jeg har aldri sett det programmet før. Jeg var ganske irritert på dama på lørdag, men nå må jeg nesten le litt. Hun har i allefall lagt seg flat, og det er positivt :)

He..he...Ja, han lo jo godt, Stian B.S. også - og kalte det "absurd-tv". Han fikk jo ikke med seg skravlingen hennes da den pågikk:-)

Ellers så synes jeg alle skriveriene om henne er på grensen til hetsing. Hun har jo ikke gjort noen stor forbrytelse akkurat:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...