Gå til innhold

Bekymret for venninna mi

Anbefalte innlegg

Gjest Rosaria
Skrevet

Så ikke at du var hovedinnlegger, men der står det at begge har barn boende hjemme.

Hun har en datter på 19 år som bor hos henne. Det er ikke samme ansvar som en datter på 13 år. Jeg formulerte meg kanskje klønete.

mil1365380270
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i at han fikk et møte som han prioriterte fremfor en date midt på dagen. Dette var i arbeidstida. En mann som har full jobb og ansvar for et barn har ikke tid når som helst. Hun har ikke ansvar for barn og har derfor kanskje romsligere tid. Hun har stjerner i øynene nå og det virker som dette er knallbra for alle parter;-)

Du skriver:

"..han som bestemte at det var best slik siden hun var litt skeptisk."

Var ikke fordi han er så omsorgsfull p.g.a. hennes skepsis det bare ble lunsj, men fordi han ikke hadde tid til mer.

Stor forskjell på det. I min verden i alle fall.

Sier ikke at hun (du?) ikke skal kose seg og at det er flott å være forelsket. Bare husk at det er mange lure menn på nett som vet hva de skal si for å fenge damer. Lurt å holde tunga litt rett i munnen og ikke bare legge vekt på det han sier, men også hva som faktisk skjer :-)

Skrevet

Hun er i hvert fall forelsket:-) Hun mener at han vil forhold også, men at han som menn vanligvis gjør er opptatt av sexen først og så kommer det andre etterpå. Kanskje du har noen meninger om det som en mann?

Er han altfor opptatt av sexen helt i starten så kan det være at det er kun det han er ute etter. Jeg tror at hun fort kan bli lurt her, så jeg hadde nok tatt det litt med ro hvis hun synes det er ille å gi det han vil ha og han trekker seg unna.

Men hvis hun vil ha sex og tar sjansen på at han ikke vil mer, så er det jo greit.

Jo mer han er opptatt av sexen, jo større sjanse er det for at det er kun det han vil ha.

Gjest Rosaria
Skrevet

Er han altfor opptatt av sexen helt i starten så kan det være at det er kun det han er ute etter. Jeg tror at hun fort kan bli lurt her, så jeg hadde nok tatt det litt med ro hvis hun synes det er ille å gi det han vil ha og han trekker seg unna.

Men hvis hun vil ha sex og tar sjansen på at han ikke vil mer, så er det jo greit.

Jo mer han er opptatt av sexen, jo større sjanse er det for at det er kun det han vil ha.

Jeg forstår det slik at hun tror han vil begge deler, men jeg aner ikke. Hun får finne ut av dette selv.

Jeg forstår meg ikke helt på menn:-)

Gjest Rosaria
Skrevet

Du skriver:

"..han som bestemte at det var best slik siden hun var litt skeptisk."

Var ikke fordi han er så omsorgsfull p.g.a. hennes skepsis det bare ble lunsj, men fordi han ikke hadde tid til mer.

Stor forskjell på det. I min verden i alle fall.

Sier ikke at hun (du?) ikke skal kose seg og at det er flott å være forelsket. Bare husk at det er mange lure menn på nett som vet hva de skal si for å fenge damer. Lurt å holde tunga litt rett i munnen og ikke bare legge vekt på det han sier, men også hva som faktisk skjer :-)

Nå handler det ikke om meg i dette tilfellet, men jeg har engasjert meg i dette siden dette er en problemstilling jeg kan komme oppi. Jeg vet ikke grunnen til din skepsis, men du virker så skråsikker på at han har tenkt å bruke henne. Jeg forstår heller ikke hvorfor du antyder at dette er meg i en parantese.

Jeg pleier ikke å møte menn på nettet og ha sex med engang, ikke heller andre gang. Jeg har fått høre at jeg er gammeldags og konservativ.

Han kunne selvfølgelig ha utsatt enten å møte henne eller det jobbmøtet han skulle på. Hans forslag var at det var best at de møttes som avtalt siden det åpenbart passet henne best å ha en bestemt tid. Jeg ser ingenting uærlig ved det. I tillegg har jeg nå sjekket profilen hans og funnet ut at han har ikke vært der siden de begynte å kommunisere. Det må da virkelig bety noe. Jeg kan ikke annet enn ønske henne (dem) lykke til og håpe at jeg blir like heldig.

Skrevet

Jeg forstår det slik at hun tror han vil begge deler, men jeg aner ikke. Hun får finne ut av dette selv.

Jeg forstår meg ikke helt på menn:-)

Det er mange kvinner som sier de ikke forstår seg på menn, men samtidig sier alle kvinner at menn er enkle. Menn burde egentlig være veldig lette å skjønne etter disse utsagnene. Derfor lurer jeg nå på hvem som egentlig er de enkle av oss:-)

Gjest Rosaria
Skrevet

Det er mange kvinner som sier de ikke forstår seg på menn, men samtidig sier alle kvinner at menn er enkle. Menn burde egentlig være veldig lette å skjønne etter disse utsagnene. Derfor lurer jeg nå på hvem som egentlig er de enkle av oss:-)

Menn er primitive og enkle, det er fakta. Samtidig er det så uhyre vanskelig å forstå dem noen ganger. Det å snu ting så fullstendig på hodet som å la sex komme før kjærlighet er uforståelig, primitivt og enkelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...