Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Action
Skrevet

Jeg savner spenning i hverdagen og jeg skulle ønske jeg kunne få oppleve litt action snart, som f.eks at jeg står i butikken og den blir ranet eller at jeg er på danskebåten og den synker.

Skrevet

Du kan begynne med sykkel som idrett. Masse mulighet for action...*s*

Skrevet

Begynn med fallskjermhopping, fjellklatring, dykking, stand up - kort sagt: skap den actionen du savner selv!

Yeah_Right!
Skrevet

1. Kjøp en flaske med tran.

2. Gå inn i nærmeste bank og rop "Dette er tran!"

mil1365380270
Skrevet

Hvis du mente det du sa, så ville du ikke sittet og ventet på at noe skulle skje. Da hadde du begynt med noe av det KaVa sier f.eks. Er nok i beste fall latskap som plager deg.

Skrevet

1. Kjøp en flaske med tran.

2. Gå inn i nærmeste bank og rop "Dette er tran!"

En russ i området her fikk for noen år siden 5000 kroner i bot for det stuntet der.

Skrevet

En russ i området her fikk for noen år siden 5000 kroner i bot for det stuntet der.

Det er rimelig umorsomt. For de som har jobbet et sted som har blitt ranet og har store traumer er slik "spøker" grusomme. Det er også, som du sier, ulovlig. Men tenkte jeg skulle få med den menneskelige siden av det, i tilfelle noen tror slikt faktisk er gøy.

Skrevet

Prøv med drama. For eksempel kast tven ut av vinduet. Bare pass på at du ikke treffer noen og rydd opp etter deg så går det greit.

Skrevet

Det var jo også noe å ønske seg...?!

Gjest Pontiac
Skrevet

"Blir ranet eller er i båt som synker"

Du virker umoden, dum og særdeles lite seriøs som klarer å få harket frem slike ønsker

En seriøs person som ønsker seg fart i livet finner seg dette på ordentlige måter, fallskjermhopping, fjellklatring, bilkjøring på bane osv osv osv

Skrevet

Det var jo også noe å ønske seg...?!

Kan du ikke bare foreslå en litt actionfylt roman, Bookworm?

Skrevet

Kan du ikke bare foreslå en litt actionfylt roman, Bookworm?

Engler og demoner:-)

Eller Larsson-trilogien (de to siste er best).

Men jeg tenkte på de to spesifikke "ønskene" jeg da, var da også noe å ønske seg (men så er jeg pårørende etter Scandinavian Star, så jeg reagerer kanskje litt ekstra på det danskebåtønsket")

Skrevet

Det er rimelig umorsomt. For de som har jobbet et sted som har blitt ranet og har store traumer er slik "spøker" grusomme. Det er også, som du sier, ulovlig. Men tenkte jeg skulle få med den menneskelige siden av det, i tilfelle noen tror slikt faktisk er gøy.

Helt objektivt sett - og uten tanke på traumer etc, er det en fantastisk spøk... I en sketsj, må det jo da bli. Elsker ordspill :-)

Skrevet

Engler og demoner:-)

Eller Larsson-trilogien (de to siste er best).

Men jeg tenkte på de to spesifikke "ønskene" jeg da, var da også noe å ønske seg (men så er jeg pårørende etter Scandinavian Star, så jeg reagerer kanskje litt ekstra på det danskebåtønsket")

Har du hørt noe om den fjerde boka?

Jeg syns at den tredje boka endte så bra, at jeg nesten ikke har lyst til å lese den fjerde eventuelt hvis den ikke ender minst like bra.

Skrevet

Jeg syns at den tredje boka endte så bra, at jeg nesten ikke har lyst til å lese den fjerde eventuelt hvis den ikke ender minst like bra.

Stieg Larsson-bøkene er en _trilogi_ og det finnes ingen fjerde bok der. Den fjerde bok han skrev, eller begynte på, den ble jo aldri ferdig, handler om noe helt annet visstnok, den har ingenting med de tre andre å gjøre i alle fall.

Skrevet

Sant nok. Det er jo derfor han fikk en klekkelig bot, da.

Skrevet

Stieg Larsson-bøkene er en _trilogi_ og det finnes ingen fjerde bok der. Den fjerde bok han skrev, eller begynte på, den ble jo aldri ferdig, handler om noe helt annet visstnok, den har ingenting med de tre andre å gjøre i alle fall.

Jeg hadde inntrykk av at det var de samme personene som var med, men ikke?, og at den fjerde boka kanskje skal bli utgitt, hvis den far og bror slu og samboeren blir enige.

Skrevet

Den refereres som regel til som den fjerde boken i millennium-serien...?

Skrevet

Det har vel blitt bestemt at den fjerde boka ikke skal utgis, de blir ikke enige om hvem som skal ferdigstille den...

Skrevet

Feil - det _ble_ en trilogi ja, men det var fordi han døde. Han hadde planer om hele 10 bøker i Milennium-serien...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...