Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde inntrykk av at det var de samme personene som var med, men ikke?, og at den fjerde boka kanskje skal bli utgitt, hvis den far og bror slu og samboeren blir enige.

Det er helt riktig...

Skrevet

Den refereres som regel til som den fjerde boken i millennium-serien...?

Jepp, fjerde boka er langt på vei skrevet, og det var planlagt hele 10 bøker (minst).

Skrevet

Jeg hadde inntrykk av at det var de samme personene som var med, men ikke?, og at den fjerde boka kanskje skal bli utgitt, hvis den far og bror slu og samboeren blir enige.

Niks. Den fjerde boka har ingeting med Millenium-trilogien å gjøre. :o)

Skrevet

Jepp, fjerde boka er langt på vei skrevet, og det var planlagt hele 10 bøker (minst).

Jeg gir meg, har hele tiden hørt at den fjerde ikke hadde noe med de tre første å gjøre.

Skrevet

Jeg gir meg, har hele tiden hørt at den fjerde ikke hadde noe med de tre første å gjøre.

Det var samboeren hans som fortalte om bokplanene i tv-programmet som gikk (var det i påsken). De hadde planene klare med bøkene og hva pengene de tjente inn skulle brukes til - jeg regner med hun vet det, liksom:-)

Skrevet

Niks. Den fjerde boka har ingeting med Millenium-trilogien å gjøre. :o)

Time will show.

Skrevet

Det er helt riktig...

Vi kan vedde om det for å skape action.

Gjest du verden
Skrevet

Og man trodde man hadde hørt det meste. Så feil kan man ta.

Gjest Pontiac
Skrevet

Det har vel blitt bestemt at den fjerde boka ikke skal utgis, de blir ikke enige om hvem som skal ferdigstille den...

Beste jeg vet her inne, å trykke på tyve svar på et tema og lese om noe helt annet tema som ikke har noe med første tema å gjøre i det hele tatt ;)

Skrevet

Beste jeg vet her inne, å trykke på tyve svar på et tema og lese om noe helt annet tema som ikke har noe med første tema å gjøre i det hele tatt ;)

;-)

Skrevet

En russ i området her fikk for noen år siden 5000 kroner i bot for det stuntet der.

Da burde han ha lært såpass at han ikke reiser seg opp i midtgangen på et fly og hilser på sin engelskspråklige venn Jack...

("Hi, Jack!")

Skrevet

Da burde han ha lært såpass at han ikke reiser seg opp i midtgangen på et fly og hilser på sin engelskspråklige venn Jack...

("Hi, Jack!")

Hehehe. Ja, ikke sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...