Gå til innhold

klær som er for store eller for små...

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Tar du vare på de i tilfelle du skulle gå opp eller ned?

Gjest samleren på ting og tang
Skrevet

ja,gjør nok det...

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har nok en tendens til å ta vare på klær som er for store eller for små. Og helst de som er for små, for man skal jo selvsagt ned i vekt....de som er for store er enklere å kaste for jeg har ingen planer om å bli like stor som jeg en gang var. I praksis kan man vel si at jeg tar vare på store og små klær.

Gjest Aimabel
Skrevet

ja,gjør nok det...

Begge deler? Tar du vare på klær som er små fordi du ønsker å bli slank og passe inn i de, eller tar du vare på store klær i tilfelle du skulle legge på deg? Små klær plager meg når de ligger i skapet og roper at jeg har lagt på meg. Men nå har jeg endel bukser som faller av og jeg har bare lyst til å hive de, for jeg skal jo aldri bli så stor igjen ikkesant? :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har nok en tendens til å ta vare på klær som er for store eller for små. Og helst de som er for små, for man skal jo selvsagt ned i vekt....de som er for store er enklere å kaste for jeg har ingen planer om å bli like stor som jeg en gang var. I praksis kan man vel si at jeg tar vare på store og små klær.

De små klærne er irriterende der de ligger og roper: -"hei Aimabel, skal du prøve meg, jeg vil sitte som et pølseskinn"

Gjest togli
Skrevet

Jeg har vært så heldig at vekta mi har vært stabil i hele mitt voksne liv, så den problemstillingen har jeg ikke vært borti.

Det hender jeg kjøper f.eks. en genser som er akkurat passe, men som jeg synes blir hakket for liten i vask. Da overtar eldstejenta den, for jeg regner ikke med den vil passe meg om noen år ;)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jepp :D

1. fordi jeg planlegger å bli gravid igjen innen et års tid :)

2. fordi jeg skal slanke meg til sommern :D

Gjest misisi
Skrevet

De klassiske dressene og draktene mine ja, men ikke andre klær.

Skrevet

Tar vare på de som er for små, men ikke de som er for store. Det gjelder å ha trua! ;)

candyqueen_83
Skrevet

Noen :P Jeg gikk ned 10 kg, og alle olabuksene mine ble for store. Men de ble nå liggende her, og jaggu fikk jeg ikke bruk for dem igjen for en stund siden :o(

Skrevet

De som er for små pleide jeg å ta vare på, men nå er det ikke så mange av dem lenger. Har i stedet noen som er for store, som jeg har tenkt å kvitte meg med. Har bare ikke kommet så langt enda. Det gjelder å være optimist.

Skrevet

Ja :) Og jeg har faktisk hatt brukt for dem og.. nå har jeg desverre mer som er for små enn for store.. Uff, får komme i gang med treninga og sunnere kosthold igjen :) SKAL inn i dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...