Gjest hujfkslkd Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har en cyste på eggstokken, forsvinner den av seg selv, eller må den opererer bort? Når den forsvinner, vil den da sprekke, eller kan den bli borte bare av seg selv? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Vanligvis blir de bare borte, av og til kommer det rosa utflod når de sprekker. Om den blir stor og veldig smertefull bør du ta en tur til gynekolog og få vurdert hva som bør gjøres. 0 Siter
Gjest nmwtfia Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 mine må nok opereres vekk:( men men,blir greit å få det gjort 0 Siter
Gjest Også cyste Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har cyste på livmora jeg da, vet ikke om det blir det samme.De forsvinner eller blir mindre når en kommer i overgangsalderen har jeg blitt fortalt. 0 Siter
Gjest Hun vil bli mamma Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Vanligvis blir de bare borte, av og til kommer det rosa utflod når de sprekker. Om den blir stor og veldig smertefull bør du ta en tur til gynekolog og få vurdert hva som bør gjøres. Ei venninne av meg har også cyster på eggstokkene. De sprekker med så kommer de tilbake igjen. Pga av dette blir hun ikke gravid. Hun sier at hun ikke kan opereres for da mp hun fjerne eggstokkene. Men mer enn det vet jeg ikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.