Gå til innhold

frosken og dere andre - sykkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke(n) sykkel/-ler har dere? Terreng? Hybrid? Merke, fornøyd eller ikke fornøyd?

Skrevet

Hmmm... Skulle du kjøpe? Nei?

Hæ? Ja, skal ha ny.

Tenker i 1. rekke hybrid.

Vil gjerne ha Scott Sportster P1 Lady. Men tror du noen butikker har denne tilgjengelig?! *lettere pisse sur*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242853976' post='4152718]

Hæ? Ja, skal ha ny.

Tenker i 1. rekke hybrid.

Vil gjerne ha Scott Sportster P1 Lady. Men tror du noen butikker har denne tilgjengelig?! *lettere pisse sur*

Lurte på om jeg husket syner...

Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt noe annet enn hybrid. Min kjepphest på sykkelfronten....

Skrevet

Lurte på om jeg husket syner...

Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt noe annet enn hybrid. Min kjepphest på sykkelfronten....

Ok... Hvilken har du da? Regner med at du er fornøyd med din egen sykkel...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1242887302' post='4152787]

Ok... Hvilken har du da? Regner med at du er fornøyd med din egen sykkel...

Heh, litt lenge uten noe særlig nett-tid...

Jeg har en merida crossway, men den er noen år gammel nå (5?) så at jeg ikke husker modellen spiller vel liten rolle.

Markedet var nok en del mindre for fem år siden, jeg ønsket meg en hybrid med bra gir (hadde offroad med deore LX fra før) og ikke dempegaffel. Jeg måtte gi meg på det siste punktet, dvs jeg fant en everest som ikke hadde, men gammelsykkelen var everest, og den var jeg drittlei, så...

Jeg er knallfornøyd, ja. Sykkelen er lett og fin, giret fungerer som smurt, og overgangen fra offroad til hybrid var minst like bra som jeg håpet på (hvor ble det av rullemotstanden?). Jeg sykler en del med en treåring i sykkelhenger, og girsystem a la offroad er gull verdt i oppoverbakkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...