Lotte :o) Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Hvilke(n) sykkel/-ler har dere? Terreng? Hybrid? Merke, fornøyd eller ikke fornøyd? 0 Siter
frosken Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 http://www.bikeshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=5350 Terrengsykkel, 2 år gammel. Har gjort enkelte tilpasninger. Svært godt fornøyd. Men jeg er ikke opptatt av å komme fortest mulig frem i nedoverbakker (ser at hybridsykler triller raskere enn min), sykler for å trene og ikke for å delta i ritt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Skrevet 20. mai 2009 Hmmm... Skulle du kjøpe? Nei? Hæ? Ja, skal ha ny. Tenker i 1. rekke hybrid. Vil gjerne ha Scott Sportster P1 Lady. Men tror du noen butikker har denne tilgjengelig?! *lettere pisse sur* 0 Siter
annegunn Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242853976' post='4152718] Hæ? Ja, skal ha ny. Tenker i 1. rekke hybrid. Vil gjerne ha Scott Sportster P1 Lady. Men tror du noen butikker har denne tilgjengelig?! *lettere pisse sur* Lurte på om jeg husket syner... Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt noe annet enn hybrid. Min kjepphest på sykkelfronten.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Skrevet 21. mai 2009 Lurte på om jeg husket syner... Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt noe annet enn hybrid. Min kjepphest på sykkelfronten.... Ok... Hvilken har du da? Regner med at du er fornøyd med din egen sykkel... 0 Siter
annegunn Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1242887302' post='4152787] Ok... Hvilken har du da? Regner med at du er fornøyd med din egen sykkel... Heh, litt lenge uten noe særlig nett-tid... Jeg har en merida crossway, men den er noen år gammel nå (5?) så at jeg ikke husker modellen spiller vel liten rolle. Markedet var nok en del mindre for fem år siden, jeg ønsket meg en hybrid med bra gir (hadde offroad med deore LX fra før) og ikke dempegaffel. Jeg måtte gi meg på det siste punktet, dvs jeg fant en everest som ikke hadde, men gammelsykkelen var everest, og den var jeg drittlei, så... Jeg er knallfornøyd, ja. Sykkelen er lett og fin, giret fungerer som smurt, og overgangen fra offroad til hybrid var minst like bra som jeg håpet på (hvor ble det av rullemotstanden?). Jeg sykler en del med en treåring i sykkelhenger, og girsystem a la offroad er gull verdt i oppoverbakkene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.