Gå til innhold

Marimekko

Anbefalte innlegg

Gjest stilig!
Skrevet

Hvilken farge er finest? Rød, blå, grønn, sort?

Har tenkt å kjøpe plastservise-deler.

Gjest bikku
Skrevet

Definitivt rødt eller blått. Jeg ville ha valgt rødt selv.

Skrevet

Rødt er fint:-)

Marimekko er nydelig. Jeg skal kjøpe alt mulig i marimekko når jeg blir rik.

Gjest altfor mye dill
Skrevet

Liker ikke marimekko serviset. Synes det er vulgært med så store blomster på alt de har. Og prisen er horibel i forhold til andre glass og tallerkner i hardplast av samme kvalitet.

Jeg ville hatt noe enkelt av serviser og heller slå til med voksduk i marimekko mønster. Da blir bordet roligere i helheten.

Skrevet

Hvilket servise mener du? Marimekko har jo så mange produkter...

Gjest hvorfor velge?
Skrevet

He he, selv klarte jeg ikke å bestemme meg så jeg kjøpte tallerkner og glass i både blått, rødt og lysegrønt (3 av hver, siden vi er 3 i husholdningen). Så dekker jeg med den fargen jeg har lyst på den dagen - og det går aldeles fint å blande.

Kjøpte forresten rosa også, men den endte jeg opp med aldri å bruke så jeg ga dem bort.

Sort syns jeg virker for trist.

Jeg liker tallerknene, syns stilen virker oppfriskende sånn til hverdags. Men jeg tenker meg at når barna blir store kommer jeg til å bytte til noe annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...