Gjest stilig! Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Hvilken farge er finest? Rød, blå, grønn, sort? Har tenkt å kjøpe plastservise-deler. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Definitivt rødt eller blått. Jeg ville ha valgt rødt selv. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Rødt er fint:-) Marimekko er nydelig. Jeg skal kjøpe alt mulig i marimekko når jeg blir rik. 0 Siter
Gjest altfor mye dill Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Liker ikke marimekko serviset. Synes det er vulgært med så store blomster på alt de har. Og prisen er horibel i forhold til andre glass og tallerkner i hardplast av samme kvalitet. Jeg ville hatt noe enkelt av serviser og heller slå til med voksduk i marimekko mønster. Da blir bordet roligere i helheten. 0 Siter
Helmi Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Hvilket servise mener du? Marimekko har jo så mange produkter... 0 Siter
Gjest hvorfor velge? Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 He he, selv klarte jeg ikke å bestemme meg så jeg kjøpte tallerkner og glass i både blått, rødt og lysegrønt (3 av hver, siden vi er 3 i husholdningen). Så dekker jeg med den fargen jeg har lyst på den dagen - og det går aldeles fint å blande. Kjøpte forresten rosa også, men den endte jeg opp med aldri å bruke så jeg ga dem bort. Sort syns jeg virker for trist. Jeg liker tallerknene, syns stilen virker oppfriskende sånn til hverdags. Men jeg tenker meg at når barna blir store kommer jeg til å bytte til noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.