Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man spise hvis man skal gå ned i vekt hurtig?

Gjest nmwtfia
Skrevet

det er verdt å få med seg at sultekurer bare fører til vektøkning når man går over til vanlig mat...:/

Skrevet

det er verdt å få med seg at sultekurer bare fører til vektøkning når man går over til vanlig mat...:/

Jeg har et normalt kosthold til vanlig. Skal bare ha bort en liten bilring....eller sykkeldekk ring til en bestemt anledning. Den kan komme tilbake rett etterpå. Må ha plass i et for lite klesplagg.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg har et normalt kosthold til vanlig. Skal bare ha bort en liten bilring....eller sykkeldekk ring til en bestemt anledning. Den kan komme tilbake rett etterpå. Må ha plass i et for lite klesplagg.

Da bør du heller gå for et strammende stykke undertøy. Ser hele tiden slike på make over-programmer, de holder inn bilringer og mage og det som er. ;-)

Gjest mitt forslag
Skrevet

Hvor hurtig?

Jeg er ikke for tulleslanking. Men hvis det er snakk om en fem til seks dager og en er litt oppblåst, synes jeg det hjelper å spise veldig lite, pluss noe som holder inn.

Har du to- tre uker på deg er en fornuftig kur med mye trening tingen. Pluss noe til å holde inn magen..

Jeg sverger til Falke sine hold innstrømpebukser. De har godt, bredt strikk oppe. Og holder rumpa opp også.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hvor hurtig?

Jeg er ikke for tulleslanking. Men hvis det er snakk om en fem til seks dager og en er litt oppblåst, synes jeg det hjelper å spise veldig lite, pluss noe som holder inn.

Har du to- tre uker på deg er en fornuftig kur med mye trening tingen. Pluss noe til å holde inn magen..

Jeg sverger til Falke sine hold innstrømpebukser. De har godt, bredt strikk oppe. Og holder rumpa opp også.

Hvor kjøper du det merket? Finnes det på nett?

Skrevet

De fleste går faktisk opp igjen uansett hvilken slankekur de velger.

Selv Dr. Lindberg tilbyr jo pulverkur i starten for sine kurer. Så tror man må gjøre noe med hodet også uansett, hvis man skal holde vekta.

Gjest mitt forslag
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1242929945' post='4152938]

Hvor kjøper du det merket? Finnes det på nett?

Jeg kjøper det på spesialsalong som selger strømper og liknende. Har ikke brukt annet på flere år. Veldig slitesterke. Da passer kropper som forsåvidt har såkalt timeglassfigur, men som trenger støtte i rumpe, mage, you name it.. Det tyter ikke opp på oppsiden av strikken, siden det er et godt strikk der. Og du kan dra den litt gosdt opp. Strikken i buksen er fantastisk. Den holder seg godt og rakner sjelden. Vet ikke om de har den på nett. Muligens tysk?

Men er en veldig rundt rundt magen, litt tønneformet, vet jeg ikke om det er rette buksa..

Skrevet

Jeg kjøper det på spesialsalong som selger strømper og liknende. Har ikke brukt annet på flere år. Veldig slitesterke. Da passer kropper som forsåvidt har såkalt timeglassfigur, men som trenger støtte i rumpe, mage, you name it.. Det tyter ikke opp på oppsiden av strikken, siden det er et godt strikk der. Og du kan dra den litt gosdt opp. Strikken i buksen er fantastisk. Den holder seg godt og rakner sjelden. Vet ikke om de har den på nett. Muligens tysk?

Men er en veldig rundt rundt magen, litt tønneformet, vet jeg ikke om det er rette buksa..

Takk for svar :o)

Jeg kan søke litt eller ta en tur innom en spesialbutikk når jeg er på bytur.

Jeg er slank, men etter mange operasjoner i magen er den slapp, og til tider oppblåst. Da er det kjekt å kunne noen ganger jukse litt. Vet ikke om det blir ubehagelig siden problemet er at magen er oppblåst, men jeg kan prøve :o)

Gjest mitt forslag
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1242934004' post='4152982]

Takk for svar :o)

Jeg kan søke litt eller ta en tur innom en spesialbutikk når jeg er på bytur.

Jeg er slank, men etter mange operasjoner i magen er den slapp, og til tider oppblåst. Da er det kjekt å kunne noen ganger jukse litt. Vet ikke om det blir ubehagelig siden problemet er at magen er oppblåst, men jeg kan prøve :o)

Ja jeg anbefaler de sterkt som du skjønner. Jeg er blant dem som ikke går med strømpebukser hvis tråden er ørlite raknet. Jeg vil deskal de helt nye ut når de tas på. Her er de perfekt seende ut, eller så rakner de til slutt en eller annen gang, og det er det som gjør dem så fantastiske. 160 kr er ikke noe å snakke om. De er mange ganger sterkere og bedre enn f.eks oroblu, som jeg synes er elendige i sammenlikning. Du kan nå prøve.

Skrevet

Ja jeg anbefaler de sterkt som du skjønner. Jeg er blant dem som ikke går med strømpebukser hvis tråden er ørlite raknet. Jeg vil deskal de helt nye ut når de tas på. Her er de perfekt seende ut, eller så rakner de til slutt en eller annen gang, og det er det som gjør dem så fantastiske. 160 kr er ikke noe å snakke om. De er mange ganger sterkere og bedre enn f.eks oroblu, som jeg synes er elendige i sammenlikning. Du kan nå prøve.

Jeg går også helst bare med skikkelige strømpebukser, så jeg betaler heller for kvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...