Gå til innhold

Greys Anatomy sesong 5

Anbefalte innlegg

Gjest GA fan
Skrevet

Noen som har fulgt med på sesong 5 fra USA? Fy søren, den sesongen var helt rå!!! Og er ikke Kevin Mckidd som spiller Owen Hunt bare rådeilig? Dynamikken mellom Hunt og Yang er bare helt utrolig, jeg er forelsket! :-)

Skrevet

Jeg har ikke kommet lenger enn 4 og synes den er kjedelig, så jeg håper 5 er bedre.

Gjest GA fan
Skrevet

Jeg har ikke kommet lenger enn 4 og synes den er kjedelig, så jeg håper 5 er bedre.

Sesong 5 er intens. Den er faktisk så intens at den er bedre enn alle de forrige sesongene. Kan ikke vente til september når sesong 6 starter i USA.

Skrevet

Sesong 5 er intens. Den er faktisk så intens at den er bedre enn alle de forrige sesongene. Kan ikke vente til september når sesong 6 starter i USA.

Vet du når sesong fem kommer hit?

Skrevet

Jeg har bare tre episoder igjen på 4 og den har vært tung å komme igjennom. Jeg har liksom hatt andre ting å se som har vært bedre hele tida. Men da kan jeg se dem nå og så begynne på 5ern. Nå er det jo pause på nesten alle seriene fra USA så da er det bra å ha noe spennende og se

Gjest GA fan
Skrevet

Vet du når sesong fem kommer hit?

Antar til høsten eller i januar.

Skrevet

Ser du på Private Practise da, spin offserien, den er bedre enn Greys :o)

Gjest idgie
Skrevet

Antar til høsten eller i januar.

Har sett ses.5 og ble helt satt ut av siste episoden! For en twist!

Men må si meg uenig i Dr.Hunt/McKidd....synes rett og slett han var plagsom jeg. Syns ikke det var noe gnist i forholdet til Yang heller....

Gleder meg vilt til ses.6 :)

Gjest GA fan
Skrevet

Har sett ses.5 og ble helt satt ut av siste episoden! For en twist!

Men må si meg uenig i Dr.Hunt/McKidd....synes rett og slett han var plagsom jeg. Syns ikke det var noe gnist i forholdet til Yang heller....

Gleder meg vilt til ses.6 :)

Blir spennende å se om heigl/knigth fortsetter i sesong 6, det er jo det store spørsmålet!

Yang/Hunt er det beste ved GA, jeg har sett flere av eps opp igjen bare på grunn av det forholdet ;)

Skrevet

Blir spennende å se om heigl/knigth fortsetter i sesong 6, det er jo det store spørsmålet!

Yang/Hunt er det beste ved GA, jeg har sett flere av eps opp igjen bare på grunn av det forholdet ;)

I forrige episode av Private Practice var vi innom Greys. Artig å se noen av dem igjen.

Gjest GA fan
Skrevet

I forrige episode av Private Practice var vi innom Greys. Artig å se noen av dem igjen.

Åh? Følger ikke med spin-offen, hvilke personer viste de?

Skrevet

Åh? Følger ikke med spin-offen, hvilke personer viste de?

De viste Derek, Alex , og to som jeg ikke kommer på navnet på i farten. Den ene er han rundbrenneren som Adison opprinnelig sto i med (han nevnte at han er sammen med Lexie nå), og den andre er hun lille som er sjefslege (farget).

De var også en tur på stambaren hos Joe og danset og drakk.

Gjest GA fan
Skrevet

De viste Derek, Alex , og to som jeg ikke kommer på navnet på i farten. Den ene er han rundbrenneren som Adison opprinnelig sto i med (han nevnte at han er sammen med Lexie nå), og den andre er hun lille som er sjefslege (farget).

Mark og Bailey :)

Skrevet

Dr. Bailey heter hun.

Skrevet

Mark og Bailey :)

Kom på Bailey rett etter at jeg trykket!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...