Gå til innhold

Og da gikk plutselig alle og la seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble brått så stille.

Da får jeg vel legge meg jeg også.

Gjest prust
Skrevet

Jeg er her - og blir hengende her en stund til - men det var sabla lite aktivitet ja....

Jeg sitter med en boks øl og et teppe rundt meg... Altså boksen på bordet og teppet rundt meg ;-)

Skrevet

Jeg er her - og blir hengende her en stund til - men det var sabla lite aktivitet ja....

Jeg sitter med en boks øl og et teppe rundt meg... Altså boksen på bordet og teppet rundt meg ;-)

Ikke øl rundt deg og teppe på bordet?;-)

Det er bra at det er noen som er våkne. Jeg vurderer å bevege meg mot senga, fordi jeg planlegger en tidlig og super start på dagen i morgen.

Gjest prust
Skrevet

Det er bra at det er noen som er våkne. Jeg vurderer å bevege meg mot senga, fordi jeg planlegger en tidlig og super start på dagen i morgen.

Og jeg har bestemt meg for å ta helt fri i morgen :-)

Sa i fra at jeg ikke kom på kontoret pga planleggingsdag på skolen, men at jeg _trolig_ kom til å jobbe litt på formiddagen.

Nå bestemte meg i stedet for å jobbe litt nå i kveld i stedet og så heller ta fri i morgen. Så da er planen min i morgen følgende:

Stå opp i 9-tida og spise en langsom frokost

Sende noen jobbmail (litt seint å sende mail nå synes jeg....)

Henge ut tøy

Gå og trene

Hente lille niesa mi på 3,5 år som skal være hos oss i helga

Hjem - ordne i hagen

Og deretter bare slappe av :-)

Skrevet

Og jeg har bestemt meg for å ta helt fri i morgen :-)

Sa i fra at jeg ikke kom på kontoret pga planleggingsdag på skolen, men at jeg _trolig_ kom til å jobbe litt på formiddagen.

Nå bestemte meg i stedet for å jobbe litt nå i kveld i stedet og så heller ta fri i morgen. Så da er planen min i morgen følgende:

Stå opp i 9-tida og spise en langsom frokost

Sende noen jobbmail (litt seint å sende mail nå synes jeg....)

Henge ut tøy

Gå og trene

Hente lille niesa mi på 3,5 år som skal være hos oss i helga

Hjem - ordne i hagen

Og deretter bare slappe av :-)

Det hørtes fint ut. Godt med sånne dager:-)

Jeg har vært altfor slapp i dag, og i morgen etter at jeg selvsagt har lest masse til eksamen og sånt, kommer jeg til å være veldig fornøyd med meg selv.

Gjest prust
Skrevet

Det hørtes fint ut. Godt med sånne dager:-)

Jeg har vært altfor slapp i dag, og i morgen etter at jeg selvsagt har lest masse til eksamen og sånt, kommer jeg til å være veldig fornøyd med meg selv.

Ja - tenk hvor deilig det blir når du ut på ettermiddagen kan gå en tur eller slappe av på annen måte og kjenne at du har gjort en knalljobb med lesingen :-)

Skrevet

Ja - tenk hvor deilig det blir når du ut på ettermiddagen kan gå en tur eller slappe av på annen måte og kjenne at du har gjort en knalljobb med lesingen :-)

Nemlig.

Nei, nå er det natta. God natt:-)

Gjest prust
Skrevet

Nemlig.

Nei, nå er det natta. God natt:-)

Nå er jeg i siget her - med multiaktiviteter:

*Ser film på TV

*sjekker innom dol for å se om noen fremdeles er våkne

*noterer litt på noe jobbgreier

Natta!

Skrevet

Har det ikke vært stille her i hele dag?

Skrevet

''en tidlig og super start ''

Makan til selvmotsigelse! ;-)

Gjest prust
Skrevet

Har det ikke vært stille her i hele dag?

Aner ikke - har ikke vært her før nå i 23 tilda - og den halvannen timen har vært ekstremt stille her....

Gjest prust
Skrevet

''en tidlig og super start ''

Makan til selvmotsigelse! ;-)

Ja, det kan du ha rett i :-)

Jeg skal ha en middels tidlig og god start :-)

Dvs stå opp i ni tida er planen. Vi har ei ekstra på overnatting her, men tror ikke hun lager særlig bråk om morgenen. Verre blir det nok de to neste nettene når min søte lille niese på 3,5 skal sove her - for hun er ganske tidlig av seg....

Skrevet

Aner ikke - har ikke vært her før nå i 23 tilda - og den halvannen timen har vært ekstremt stille her....

Jeg var innom i formiddag, og dte har ikke kommet mange nye tråder på Åpent siden da.

Skrevet

Ja, det kan du ha rett i :-)

Jeg skal ha en middels tidlig og god start :-)

Dvs stå opp i ni tida er planen. Vi har ei ekstra på overnatting her, men tror ikke hun lager særlig bråk om morgenen. Verre blir det nok de to neste nettene når min søte lille niese på 3,5 skal sove her - for hun er ganske tidlig av seg....

He he... kan være en utfordring med skikkelig a-menneskebarn på besøk:-)

Gjest prust
Skrevet

He he... kan være en utfordring med skikkelig a-menneskebarn på besøk:-)

Mja.... "Heldigvis" er hun midterste mi på snart 8 ekstremt A-menneske for tida, så jeg får be henne pent om å være flink store-kusine lørdag og søndag morgen og holde tuppa med selskap foran tv-en.

Men problemet er vel at tuppa ikke gidder å se tv i tre timer.....Får kanksje sette frem litt perler og tegnesaker også - samt instruere 8-åringen om å finne mat til henne...

Problemet her er at 8-åringen er en sånn ekstrem tv-slave at hun knapt kan løfte en finger mens det går noe "spennende" på tv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...