Gjest Ulvinnen Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Er det mange twitrere her? Hver gang jeg tror jeg begynner å få litt oversikt, dukker det opp noe nytt. Jeg har akkurat meldt meg inn i en Twibe. Er det noen som har efaring med det? Jeg ser det står at jeg må ta med noen bestemte tags for at meldingene jeg skriver skal komme frem på Twiben. Men hvordan gjør jeg det? Ved hjelp av #? 0 Siter
McLoud Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Ja, du hasher (#) twibenavnet i meldingen din. F.eks #DOL om Twiben heter DOL 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Ja, du hasher (#) twibenavnet i meldingen din. F.eks #DOL om Twiben heter DOL Takk, jeg kan alltid stole på deg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Ja, du hasher (#) twibenavnet i meldingen din. F.eks #DOL om Twiben heter DOL Testet, og det virket! *Fornøyd* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.