Gå til innhold

Til dere som bruker diva cup

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Lekker deres også litt? Jeg må alltid bruke truseinnlegg i tillegg. Gjør jeg noe feil?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Diva cupen min lekker bare når den blir helt full. Så jeg trenger bare å sikre med bind den/de dagene jeg blør mest.

Etter at du har satt inn divacupen må du dreie den rundt så den folder seg helt ut, gjør du det? Jeg husker at min også lakk i starten til jeg fikk riktig teknikk.

Hvilken størrelse har du? Hvis du ikke har den største, så er kanskje det problemet? Uten at jeg kan si det sikkert...

punky brewster
Skrevet

Diva cupen min lekker bare når den blir helt full. Så jeg trenger bare å sikre med bind den/de dagene jeg blør mest.

Etter at du har satt inn divacupen må du dreie den rundt så den folder seg helt ut, gjør du det? Jeg husker at min også lakk i starten til jeg fikk riktig teknikk.

Hvilken størrelse har du? Hvis du ikke har den største, så er kanskje det problemet? Uten at jeg kan si det sikkert...

Mener jeg har den største, husker ikke, men trur den var anbefalt til damer som har født barn. Den blir aldri full, så det er ikke det som er problemet, og skrur den rundt også, men gjør sikkert et eller annet feil.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mener jeg har den største, husker ikke, men trur den var anbefalt til damer som har født barn. Den blir aldri full, så det er ikke det som er problemet, og skrur den rundt også, men gjør sikkert et eller annet feil.

Hvis du har den som er anbefalt de som har født, så har du den største.

Når du er så heldig at divacupen ikke blir full, så skulle du slippe lekasje også.

Pass på at du ikke dytter cupen for langt inn. Den skal plasseres nederst i skjeden.

punky brewster
Skrevet

Hvis du har den som er anbefalt de som har født, så har du den største.

Når du er så heldig at divacupen ikke blir full, så skulle du slippe lekasje også.

Pass på at du ikke dytter cupen for langt inn. Den skal plasseres nederst i skjeden.

Hmmm, kanskje jeg putter den for langt inn. Fordi om den er nederst i skjeden så så kommer den litt utfor etterhvert. Gjør den ikke det hos deg?

Skrevet

Hva er det dere prater om?

Diva cup har jeg ikke hørt om.

Hva er det?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hmmm, kanskje jeg putter den for langt inn. Fordi om den er nederst i skjeden så så kommer den litt utfor etterhvert. Gjør den ikke det hos deg?

Nei, den kommer ikke litt utenfor nå. Men jeg kan huske at i begynnelsen så gjorde den det. Hos meg sitter den nå helt i ro, og jeg merker ikke noe til den.

Kan du ha litt slappe skjedemuskler? Jeg vet ikke om det kan ha betydning, jeg bare gjetter. Men du kan prøve å trene med knipeøvelser en periode, og se om det hjelper.

punky brewster
Skrevet

Nei, den kommer ikke litt utenfor nå. Men jeg kan huske at i begynnelsen så gjorde den det. Hos meg sitter den nå helt i ro, og jeg merker ikke noe til den.

Kan du ha litt slappe skjedemuskler? Jeg vet ikke om det kan ha betydning, jeg bare gjetter. Men du kan prøve å trene med knipeøvelser en periode, og se om det hjelper.

Takk for tips, skal prøve meg litt fram og også jobbe med knipeøvelser:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk for tips, skal prøve meg litt fram og også jobbe med knipeøvelser:)

Bare hyggelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...