Gå til innhold

"svartelistet"/internett abonnement

Anbefalte innlegg

Gjest cinderellla
Skrevet

Jeg fikk avslag om å få internettabonemang gjennom Telenor pga at jeg har en regning på mobilen min som gikk til inkasso...egentlig ikke min tlf..men en som jeg betaler på (lang historie) Jeg er snart ferdig med denne regningen som jeg har utestående hos Telenor men trenger Internett nå... noen som vet om noen andre levrandører som kanskje kan være litt "snillere" enn Telenor? Eller noen annen måte å få seg internett på? Jeg kan gjerne betale på forhånd etc. har penger nok nå for å si det sånn...

Fortsetter under...

Gjest høstløv
Skrevet

www.ventelo.no

Vi har Ventelo privat.

Gjest heldig som har internett
Skrevet

Jeg er såkalt "ikke kredittverdig" og fikk et problem da vi trengte internett her hjemme. Alle internettleverandører kredittsjekker sine nye kunder og man risikerer å få avslag hvis man ikke har sine ting i orden. Jeg prøvde meg på en lokal leverandør og fikk heldigvis abonnement hos dem, uten spørsmål. Tror kanskje det med kredittsjekk ikke alltid gjennomføres, og denne gangen var det i min favør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...