Gjest cinderellla Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 Jeg fikk avslag om å få internettabonemang gjennom Telenor pga at jeg har en regning på mobilen min som gikk til inkasso...egentlig ikke min tlf..men en som jeg betaler på (lang historie) Jeg er snart ferdig med denne regningen som jeg har utestående hos Telenor men trenger Internett nå... noen som vet om noen andre levrandører som kanskje kan være litt "snillere" enn Telenor? Eller noen annen måte å få seg internett på? Jeg kan gjerne betale på forhånd etc. har penger nok nå for å si det sånn... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 www.ventelo.no Vi har Ventelo privat. 0 Siter
Gjest heldig som har internett Skrevet 23. mai 2009 Skrevet 23. mai 2009 Jeg er såkalt "ikke kredittverdig" og fikk et problem da vi trengte internett her hjemme. Alle internettleverandører kredittsjekker sine nye kunder og man risikerer å få avslag hvis man ikke har sine ting i orden. Jeg prøvde meg på en lokal leverandør og fikk heldigvis abonnement hos dem, uten spørsmål. Tror kanskje det med kredittsjekk ikke alltid gjennomføres, og denne gangen var det i min favør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.