Gå til innhold

Du ble forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Drynites
Skrevet

i en person som var gift, men hvor partene var gått fra hverandre, men ikke hadde tatt ut skilsmisse selv om de aldri ville gå tilbake til hverandre igjen.

Ville du krevd at personen skilte seg?

Gjest Rosaria
Skrevet

Hvorfor skulle jeg kreve noe der? Jeg antar at det kan være grunner til at de ikke har tatt ut skilsmisse, men er separert.

Eneste grunnen til å kreve skilsmisse er hvis du ikke kan tenke deg å bli i et forhold uten å gifte deg.

Gjest Drynites
Skrevet

Hvorfor skulle jeg kreve noe der? Jeg antar at det kan være grunner til at de ikke har tatt ut skilsmisse, men er separert.

Eneste grunnen til å kreve skilsmisse er hvis du ikke kan tenke deg å bli i et forhold uten å gifte deg.

Det var ikke tatt ut seperasjon heller.

Gjest Rosaria
Skrevet

Det var ikke tatt ut seperasjon heller.

Jeg ville nok lurt på hvorfor det ikke ble tatt ut separasjon. Hvis det var god nok grunn for meg så hadde jeg akseptert det. Hvis jeg hadde vært skeptisk til grunnen hadde jeg hatt det vanskelig.

Det ser ut som du er skeptisk her, og det er vanskelig å vite hvorfor.

Gjest Drynites
Skrevet

Jeg ville nok lurt på hvorfor det ikke ble tatt ut separasjon. Hvis det var god nok grunn for meg så hadde jeg akseptert det. Hvis jeg hadde vært skeptisk til grunnen hadde jeg hatt det vanskelig.

Det ser ut som du er skeptisk her, og det er vanskelig å vite hvorfor.

Dersom det bare står på latskap fra den ene parten sin side?

Gjest Rosaria
Skrevet

Dersom det bare står på latskap fra den ene parten sin side?

Det høres litt rart ut. Ingen er så lat da. Men hvis det er fordi den andre parten ikke vil så er det noe annet. Jeg forstår at det kan være vanskelig, men jammen meg om jeg er sikker på at jeg ville blande meg i slikt.

Jeg er blitt mer og mer skeptisk til menn som ikke er helt fri og franke pga. involveringer i ekskoner og felles barn. Ikke fordi de er nødvendigvis uærlige, men fordi dette er bare så vanskelig.

Gjest høstløv
Skrevet

Sitat: "Ville du krevd at personen skilte seg?"

Hvis du har tenkt å involvere deg seriøst med denne personen, så vil svaret være et ubetinget JA.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...