Gå til innhold

Liker han meg bittelitt? Kan jeg håpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fryktelig avstandsforelsket i en mann som er ca dobbelt så gammel som meg. Har vart i lang tid, og jeg klarer ikke glemme han. Føler meg helt tåpelig, siden jeg ikke kjenner han så godt engang.

Jeg skrev et innlegg her i fjor høst og spurte om råd, og nå har jeg noen flere spørsmål. Jeg leter så veldig etter signaler om at han kan like meg også, omså bare bittelitt.

Endelig i uken som gikk tok jeg mot til meg og tok kontakt med han under påskudd av at banen jeg skal begynne å kjøre på, ikke ennå er åpnet og jeg ville av en eller annen grunn (kremt) absolutt dra dit alene, og han tilbudte seg da å bli med. Han er aktiv i klubben og lærer opp ungdommer, men der passer ikke jeg inn siden jeg er "voksen". Så vi hadde en avtale på banen, men da jeg kom, var jeg så sjeløyd av forelskelse og forventning at jeg ikke greide å kjøre likevel.. Da satte han i til meg, så jeg holdt på å falle på min lille stump, for å si det mildt. Syntes det plutselig ble ganske pinlig en stund. Men så virket det som han skjønte at jeg kviet meg veldig til å kjøre en runde siden jeg er såpass usikker med sykkelen. I alle fall tilbudte han seg å holde sykkelen for meg en stund mens jeg gjorde meg kjent med den og gjorde meg selv klar.. så strøyk han meg på ryggen.. det føltes som leeeenge.

En pupp kom han borti også, men det var ikke helt tilsiktet...

Kan jeg ha håp?

Gjest Rosaria
Skrevet

Det er umulig å si. Hvor stor er aldersforskjellen? Hvis den ikke er unormal stor så kan du kontakte han og fortelle han hva du føler. Hvis du er nesten en tenåring og han er nærmere førti så skal du glemme det her, og takke for at han ikke utnytter situasjonen.

Skrevet

Det er umulig å si. Hvor stor er aldersforskjellen? Hvis den ikke er unormal stor så kan du kontakte han og fortelle han hva du føler. Hvis du er nesten en tenåring og han er nærmere førti så skal du glemme det her, og takke for at han ikke utnytter situasjonen.

Jeg er i trettiårene.. han er ca dobbelt så gammel...

Er det ingenting å tolke ut av vårt lille møte? :-(

Synes han virker så formell, så tør derfor ikke si hva jeg føler.

Gjest Rosaria
Skrevet

Jeg er i trettiårene.. han er ca dobbelt så gammel...

Er det ingenting å tolke ut av vårt lille møte? :-(

Synes han virker så formell, så tør derfor ikke si hva jeg føler.

Nei det er rett og slett ingenting å tolke utfra det du skriver. Ta kontakt med han siden dere er godt voksne begge to. Hvis han ikke svarer med engang da så glemmer du han. Hvis du er i trettiårene og han er i sekstiårene så har dere ingenting å tape..........kom igjen...

Skrevet

Hehe, du er helt på tuppa. Jeg husker du har skrevet her før om samme emne.

Det er vanskelig å se noen tegn ut i fra det lille du skriver her. Du må gi mer tydelige tegn til han eller si det rett ut, eller be han på kaffe osv. Du må ta mer skikkelig grep, det er bedre å få en avklaring enten den ene eller andre veien enn å gå slik.

Hva har du å tape på å prøve? Sett i gang jente:-)

Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...