Gå til innhold

Den stille timen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denn mellom fire og seks om morgenen? Bare sov dere, jeg passer på :-)

Onsdag1365380628
Skrevet

Synes hele natta er stille jeg....føler det som om det bare er meg som er våken....

Skrevet

Synes hele natta er stille jeg....føler det som om det bare er meg som er våken....

Da er vi ihvertfall to. Har sovet en gang en time inatt jeg :-). Må vel prøve å legge meg litt til, men hodet inneholder jo så mye rart. Drømmer og jobber noe forferdelig når jeg sover også, så er nesten mere sliten når jeg våkner.

Hvorfor må vi sove egentlig? Får jo egentlig sove nok før eller siden likevel?

Skrevet

Du er ikke alene her inne. Jeg får ikke sove jeg heller.

Skrevet

Du er ikke alene her inne. Jeg får ikke sove jeg heller.

Da er vi tre ihvertfall :-). Alle gode ting er tre, heter det jo. Kondolerer foresten, håper det går bra med deg.

Skrevet

Da er vi tre ihvertfall :-). Alle gode ting er tre, heter det jo. Kondolerer foresten, håper det går bra med deg.

Det går fint med meg, hun var gammel og senil og det var ikke mye igjen av henne, stakkar. Men litt kjipt var det jo likevel, selv om hun har vært omtrent helt borte de to siste årene og delvis borte de siste 10. Så det var ikke noe som kom brått på.

Onsdag1365380628
Skrevet

Da er vi ihvertfall to. Har sovet en gang en time inatt jeg :-). Må vel prøve å legge meg litt til, men hodet inneholder jo så mye rart. Drømmer og jobber noe forferdelig når jeg sover også, så er nesten mere sliten når jeg våkner.

Hvorfor må vi sove egentlig? Får jo egentlig sove nok før eller siden likevel?

Sovnet foran fjernsynet i ti-tiden og sov til rundt 12..da er resten av natta ødelagt med tanke på en normal natts søvn. Er trøtt nå, men det blir sikkert bare en liten dupp.

Skrevet

Så bra du tok nattevakten - jeg klarte ikke mer jeg, selv om jeg satt på Farm Town til nesten tre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...