Gjest navy Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Er denn mellom fire og seks om morgenen? Bare sov dere, jeg passer på :-) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Synes hele natta er stille jeg....føler det som om det bare er meg som er våken.... 0 Siter
Gjest navy Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Synes hele natta er stille jeg....føler det som om det bare er meg som er våken.... Da er vi ihvertfall to. Har sovet en gang en time inatt jeg :-). Må vel prøve å legge meg litt til, men hodet inneholder jo så mye rart. Drømmer og jobber noe forferdelig når jeg sover også, så er nesten mere sliten når jeg våkner. Hvorfor må vi sove egentlig? Får jo egentlig sove nok før eller siden likevel? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Du er ikke alene her inne. Jeg får ikke sove jeg heller. 0 Siter
Gjest navy Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Du er ikke alene her inne. Jeg får ikke sove jeg heller. Da er vi tre ihvertfall :-). Alle gode ting er tre, heter det jo. Kondolerer foresten, håper det går bra med deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Da er vi tre ihvertfall :-). Alle gode ting er tre, heter det jo. Kondolerer foresten, håper det går bra med deg. Det går fint med meg, hun var gammel og senil og det var ikke mye igjen av henne, stakkar. Men litt kjipt var det jo likevel, selv om hun har vært omtrent helt borte de to siste årene og delvis borte de siste 10. Så det var ikke noe som kom brått på. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Da er vi ihvertfall to. Har sovet en gang en time inatt jeg :-). Må vel prøve å legge meg litt til, men hodet inneholder jo så mye rart. Drømmer og jobber noe forferdelig når jeg sover også, så er nesten mere sliten når jeg våkner. Hvorfor må vi sove egentlig? Får jo egentlig sove nok før eller siden likevel? Sovnet foran fjernsynet i ti-tiden og sov til rundt 12..da er resten av natta ødelagt med tanke på en normal natts søvn. Er trøtt nå, men det blir sikkert bare en liten dupp. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Så bra du tok nattevakten - jeg klarte ikke mer jeg, selv om jeg satt på Farm Town til nesten tre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.