Gå til innhold

"Tette" solbriller, som er pene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... finnes det?? De behøver ikke være 100% tette, skal ikke på sjøen eller isbre, har bare en døgnrytme som påvirkes veldig av lyse kvelder, så må begynne å leke dramatisk filmstjerne og gå med solbriller etter åtte uansett vær, hurra...

Og da er det altså best at de slipper inn minst mulig lys, samtidig som jeg ikke ser ut som om jeg skal i slalombakken eller noe sånt.

Mine solbriller har til nå vært av typen H&M til 79,- men regenr med jeg må lete andre steder nå.. Anybody?

Gjest høstløv
mariaflyfly
Skrevet

Naboen min har akkurat kjøpt seg et par briller hun skal ha med på skiferie - derfor var hun ute etter noe av det samme som du nevner. Hun har omtrent like mye solbrillefetish som meg, og endte opp med et par Ray-Ban som var innmari fine, og hadde litt bua form på sidene, slik at de ikke slapp inn lys. Gjorde et raskt googlesøk, og fant et par jeg synes ligner veldig, men er ikke 110% sikker på at det er de rette brillene: http://www.allureaid.com/ResizeImage.aspx?Name=0RB4116__601_87.jpg&w=400&h=400

Skrevet

Naboen min har akkurat kjøpt seg et par briller hun skal ha med på skiferie - derfor var hun ute etter noe av det samme som du nevner. Hun har omtrent like mye solbrillefetish som meg, og endte opp med et par Ray-Ban som var innmari fine, og hadde litt bua form på sidene, slik at de ikke slapp inn lys. Gjorde et raskt googlesøk, og fant et par jeg synes ligner veldig, men er ikke 110% sikker på at det er de rette brillene: http://www.allureaid.com/ResizeImage.aspx?Name=0RB4116__601_87.jpg&w=400&h=400

Linken ble veldig rar...

mariaflyfly
Skrevet

Linken ble veldig rar...

Øh? Jeg får opp et par freshe briller, jeg. ;)

Prøv å bildegoogle rb4116

Skrevet

Øh? Jeg får opp et par freshe briller, jeg. ;)

Prøv å bildegoogle rb4116

Fant! De var fine i brun.... Dyre, men... *sukk* Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...