trollemor;o) Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har veldig mange venner, men ønsker meg litt færre... Dvs, en del av vennene er slike som jeg bare vet hvem er. Dersom jeg sletter noen venner fra lista mi, får de vite det da? 0 Siter
Gjest er på facern Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 De får ikke oppdateringer om deg lengre og de vil jo ikke finne deg på vennelista lengre og om du har private innstillinger vil de ikke få opp din side på facebook. Så de kan skjønne det eller finne ut av det, men de får ingen mail om det. Uansett har vel de fleste 2-300 "venner" på facebook så antagelig merker de ikke at du er borte med mindre de er spesielt interessert. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Nei, de får ikke vite at du har slettet dem, du blir bare borte fra vennelista. Har de mange venner på lista legger de neppe merke til at du blir borte. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 De får ikke oppdateringer om deg lengre og de vil jo ikke finne deg på vennelista lengre og om du har private innstillinger vil de ikke få opp din side på facebook. Så de kan skjønne det eller finne ut av det, men de får ingen mail om det. Uansett har vel de fleste 2-300 "venner" på facebook så antagelig merker de ikke at du er borte med mindre de er spesielt interessert. takk:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.