Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nesten lukke øynene når jeg ser folk på tv som kyssre dyrene sine, lar de slikke seg selv eller babyen i munnnen. Æsj.

Så akkurat et klipp på AFV hvor en baby på ca 2 ble oppfordret til å kysse en hund. Ble kvalm og orket ikke å se på hele klippet.

Er det normalt å kysse dyrene sine? *grøss*

Gjest togli
Skrevet

Det der har aldri jeg skjønt heller! Jeg er kjempeglad i dyr, men kysse dem på munnen!? Nei, nei og atter nei!

Skrevet

Æsj, nei, det er noe skikkelig griseri!

men det er nok ikke helt uvanlig at noen dyreeiere kysser dyrene, men jeg håper det ihvertfall dreier seg om et mindretall!

Gjest minnah
Skrevet

Nei, fysj! De tenker visst ikke på hvilke andre steder hunder pleier å slike...

Utrolig mye sånt på AFV, tydelig at "USAnerene" finner humor i det.

Jeg reagerer også på videoer der små barn faller eller blitt slått overende av en leke/huske/dyr, også fortsetter foreldrene(?) å filme, mens de ler høyt av det hele?? Jeg er kanskje overhysterisk, men ville faktisk sjekket ungen min istedet.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg nusser hunden min på snuta. Hender vel han lukker opp munnen, og gir meg et sleik på haka ;O)

Gjest Kimmie
Skrevet

Hadde ei venninne som omtrent "klinte" med hunden min,poenget med det skjønte jeg aldri! Tenkte jo på hvor han hadde slikket seg minuttet før...

Skrevet

Jeg reagerer også på videoer der små barn faller eller blitt slått overende av en leke/huske/dyr, også fortsetter foreldrene(?) å filme, mens de ler høyt av det hele?? Jeg er kanskje overhysterisk, men ville faktisk sjekket ungen min istedet.

''Jeg reagerer også på videoer der små barn faller eller blitt slått overende av en leke/huske/dyr, også fortsetter foreldrene(?) å filme, mens de ler høyt av det hele?? Jeg er kanskje overhysterisk, men ville faktisk sjekket ungen min istedet.''

Enig, eller enda verre: Filmer der foreldrene med vilje skremmer barna sine. Den verste må vel være den der foreldrene filmer at den ene sniker seg inn på barnerommet om morgenen, kledd i skrekkkostyme, og så starter opp en motorsag. Ungene våkner og hyler om kapp mens foreldrene storler.

De burde la være å vise slike filmer, da det bare oppfordrer dem til å spille inn slike i håp om å vinne penger.

Skrevet

Huff - det innlegget hvor en hun sleiker en sovende mann i munnen gjør meg skikkelig kvalm. :(

Det ser ut til at et klipp til AFV er viktigere enn å sjekke om den uheldige fortsatt puster.

Skrevet

''Jeg reagerer også på videoer der små barn faller eller blitt slått overende av en leke/huske/dyr, også fortsetter foreldrene(?) å filme, mens de ler høyt av det hele?? Jeg er kanskje overhysterisk, men ville faktisk sjekket ungen min istedet.''

Enig, eller enda verre: Filmer der foreldrene med vilje skremmer barna sine. Den verste må vel være den der foreldrene filmer at den ene sniker seg inn på barnerommet om morgenen, kledd i skrekkkostyme, og så starter opp en motorsag. Ungene våkner og hyler om kapp mens foreldrene storler.

De burde la være å vise slike filmer, da det bare oppfordrer dem til å spille inn slike i håp om å vinne penger.

Huf ja det er mange tullinger "over there"

Det verste er når foreldrene latterliggjør barn som er livredd og nærmest har panikk.

Skrevet

Huf ja det er mange tullinger "over there"

Det verste er når foreldrene latterliggjør barn som er livredd og nærmest har panikk.

Ja, husker en annen der foreldrene hadde festet fast et "do-monster" til doringen, som liksom "hopper ut" når man åpner lokket. Og så filmet de den unge sønnen idet han søvndrukken går på do om natta/morgenen. Gutten hylte og løp unna. Han kunne jo ha blitt sengevæter!!

Men når det er sagt, er det mange morsomme klipp der også, da:-)

Skrevet

Så du TV-programmet om hun apedama for ei stund siden? Hun og en ape satt og holdt rundt og smånusset på hverandre, og apen kjærtegnet henne nesten på menneskevis. Det så veldig intimt og ganske erotisk ut.

Skrevet

Ja, husker en annen der foreldrene hadde festet fast et "do-monster" til doringen, som liksom "hopper ut" når man åpner lokket. Og så filmet de den unge sønnen idet han søvndrukken går på do om natta/morgenen. Gutten hylte og løp unna. Han kunne jo ha blitt sengevæter!!

Men når det er sagt, er det mange morsomme klipp der også, da:-)

Klart det er mye morsomt, ellers hadde vi vel ikke giddet å se.

Men den gangen de skulle bære en kiste ned en trapp i en begravelse og en av de som gikk først falt i trappa, kista deiset i gulvet og liket falt ut. Den kan jeg fortsatt ikke se humoren i, og jeg synes det er forunderlig at noen har sendt den inn OG at den ble vist på TV.

Skrevet

Husker jeg så en dame sitte på en benk og spise en is. Hun slikket på isen og så slikket hunden hennes på den, annenhver gang. *yuk*

Gjest minnah
Skrevet

Ja, en periode var jo den Skrik-masken populær, en stakkars gutt ble helt hysterisk da faren skremte han med denne, mens faren holdt på å le seg i filler...

Gjest minnah
Skrevet

--motorsag?? Herregud, syke mennesker, de burde vært meldt til barnevernet.

Skrevet

Klart det er mye morsomt, ellers hadde vi vel ikke giddet å se.

Men den gangen de skulle bære en kiste ned en trapp i en begravelse og en av de som gikk først falt i trappa, kista deiset i gulvet og liket falt ut. Den kan jeg fortsatt ikke se humoren i, og jeg synes det er forunderlig at noen har sendt den inn OG at den ble vist på TV.

What??!! *sjokkert*

På den lysere side: Så et klipp forleden som hadde en overraskende vri: Kar på snowboard utfor bakke, kræsjer i et lite treskur - så ut til å være en sånn tretten-på-dusiinet-film, men det lille skuret var en utedo og kræsjet gjorde at døra smalt opp! Ha ha! Skal si personen der inne fikk det travelt med å røske igjen døra! :-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg får også noia av filmsnutter der foreldrene skremmer barna fra vettet!!!

En guttunge (8-9 år gammel) lå og sov i senga si. Noen putta en levende tarantella i senga hans og han våkna helt hysterisk. Sånne ting får meg eitrende forbanna!!!!

Gjest minnah
Skrevet

Jeg får også noia av filmsnutter der foreldrene skremmer barna fra vettet!!!

En guttunge (8-9 år gammel) lå og sov i senga si. Noen putta en levende tarantella i senga hans og han våkna helt hysterisk. Sånne ting får meg eitrende forbanna!!!!

Slike mennesker er ikke riktig gode.. :-(

Skrevet

Jeg kysser ikke katten min på munnen, nei! *urk* Men når jeg koser med ham på fanget, så hender det jeg stikker fjeset mitt nedi pelsen hans og snuser og nusser. Det syns jeg blir noe annet. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...