Gå til innhold

Sommer sommer sommer!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Vi kom hjem i kveld etter fire dager i ei lita hytte ved sjøen - laaaangt fra trafikkstøy og mas - bare lange rolige dager med lek, bading, soling, lesing og prating + litt småjobbing med å male hytta, slå gresset og litt matlaging da...

Utrolig deilig å kjenne en rolig puls på hele familien - der vi bare har kost oss sammen... Vi var maksimalt heldige med været også, og sjøtemperaturen var i dag på ca 22 grader og det var nesten ingen brennmaneter!

Ungene lærte å spille crocket og stangtennis - vi har fisket med stang om dagen, og gravet krabber om natta, og spist sylta makrell til middag i går og krabber på skiva til formiddagsmat i dag - og vi har lest bøker høyt og spilt yatzy.

Åhhhhh - så godt det er med sommer og ferie, særlig når tempoet var veldig høyt for oss alle etter jul.... Det var deilig å komme hjem og dusje og vaske håret, vaske tøy og vanne i hagen (og myse litt her inne på DOL etter barnas leggetid)...

I morgen blir det vel en strandtur et sted i nærheten - begge jentene driver og øver for fullt med svømmingen nå :-)

Ha en god sommer alle kjente og kjære her inne!!!!

Gjest togli
Skrevet

Høres hærlig ut :))

Her har vi også slike sommerdager for tida:) Vi bor på landet og har bare kost oss ute hele dagen, bada i kulpen nedenfor huset osv. Deilig :))

Mannen min har desverre ikke ferie ennå, men kommer hjem til ferdig middag hver dag, så jeg tror han synes det er deilig om dagen han også :))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det høres ut som dere har hatt det helt fantastisk. Ha en fortsatt god sommer:-)

Skrevet

Høres herlig ut! Jobber jeg.. :( Men prøver å dra ut dagene litt, med å dra rett på stranda etter jobb, eller låne hagen til svigermor å grille middagen der etterfulgt av badminton, eller sole meg på verandaen. :) Men ser rem til ferie nå ja..

Kos dere videre! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...