Gå til innhold

Forslag: Eget 100 nyeste for psykiatri


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Jeg bruker så godt som bare "100 nyeste" for å finne innlegg jeg vil svare på på dol, og klikker meg inn på trådtitler som virker interessante. Det er da temmelig irriterende at jeg ofte havner på psykiatriforumet. For jeg har oppdaget at der går det ikke an å svare folk på en vanlig måte uten å få kritikk, siden de der inne er så sarte.

Kan dere ikke skille ut psykiatri, så det ikke kommer opp sammen med andre innlegg? lag heller en egen "100 nyeste psyk", så de som ønsker å være på det forumet får lett tilgang og vi andre slipper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    16

  • Lotte :o)

    12

  • cathlin

    10

  • skal

    7

Hvis du ikke tåler å være på psykiatri, er det ikke verre en at du scroller bort og forsikrer deg om hvilket forum innlegget kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes :-)

Dog med annen begrunnelse :-)

Det du har etterlyst tidligere er "nye fra utvalgte"(forum)-funksjonen som var her før den siste omleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hvis du ikke tåler å være på psykiatri, er det ikke verre en at du scroller bort og forsikrer deg om hvilket forum innlegget kommer fra.

Den scrollingen orker jeg bare ikke. Det er nok scrolling som det er fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok best. La oss samtidig plassere alle psykiatriske sykehus, dps-er og ikke minst psykologer og psykiatere langt unna "vanlige" folk slik at samfunnet slipper å forholde seg til slike sarte sjeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kimmie

Det er nok best. La oss samtidig plassere alle psykiatriske sykehus, dps-er og ikke minst psykologer og psykiatere langt unna "vanlige" folk slik at samfunnet slipper å forholde seg til slike sarte sjeler.

Ja det hadde nok vært det beste for normen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok best. La oss samtidig plassere alle psykiatriske sykehus, dps-er og ikke minst psykologer og psykiatere langt unna "vanlige" folk slik at samfunnet slipper å forholde seg til slike sarte sjeler.

God ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok best. La oss samtidig plassere alle psykiatriske sykehus, dps-er og ikke minst psykologer og psykiatere langt unna "vanlige" folk slik at samfunnet slipper å forholde seg til slike sarte sjeler.

Ikke rakk ned på en god ide bare fordi Ulvinnen åpenbart var litt irritabel i gjerningsøyeblikket hva angår argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok best. La oss samtidig plassere alle psykiatriske sykehus, dps-er og ikke minst psykologer og psykiatere langt unna "vanlige" folk slik at samfunnet slipper å forholde seg til slike sarte sjeler.

Nei, ikke så man skal slippe å forholde seg til det,- men man kan lett svare litt feil om man ikke er oppmerksom på hvilket forum man er på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Nei, ikke så man skal slippe å forholde seg til det,- men man kan lett svare litt feil om man ikke er oppmerksom på hvilket forum man er på...

Nettopp, det er det som er poenget mitt. Jeg har flere ganger kommet i skade for å svare på psykiatri uten å være oppmerksom på at det var der jeg var, og fått kritikk fordi jeg ikke var hensynsfull og forsiktig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så man skal slippe å forholde seg til det,- men man kan lett svare litt feil om man ikke er oppmerksom på hvilket forum man er på...

Såpass synes jeg man kan forvente av folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rakk ned på en god ide bare fordi Ulvinnen åpenbart var litt irritabel i gjerningsøyeblikket hva angår argumentasjon.

Det er klart at et slikt innlegg vekker reaksjoner. Det er ikke vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Den er jeg faktisk heeeelt enig i. Omtrent alle trådene på 100 nyeste er fra psykiatriforumet for tida. Og det er det samme om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Nettopp, det er det som er poenget mitt. Jeg har flere ganger kommet i skade for å svare på psykiatri uten å være oppmerksom på at det var der jeg var, og fått kritikk fordi jeg ikke var hensynsfull og forsiktig nok.

Ja, ikke sant. Jeg ser aldri på hvilket forum innlegget er i før jeg svarer, og det er ikke alltid man skjønner at det faktisk er på psykiatri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at et slikt innlegg vekker reaksjoner. Det er ikke vanskelig å forstå.

Jo, det syns jeg det er. Når man opererer på ulike debattfora er man vant til å formulere seg innenfor det som regnes som normal folkeskikk, og ellers uttale seg akkurat så frimodig og tildels provokativt man ønsker. Det er hele moroa med å debattere. Normalt regner man med at brukerne på slike fora ikke krever særskilte hensyn utover det, og man svarer med den mynt man er villig til å akseptere tilbake.

Her på DOL har vi imidlertid et eget forum for psykiatri, og det innebærer straks mer ansvar på debattantene, ettersom man må ta andre brukeres psyke og diagnoser med i beregningen når man svarer. Jeg for min del foretrekker å holde meg utenfor debatter der jeg ikke kan formulere meg slik jeg selv oppfatter mest hensiktsmessig, uavhenging av om grunnen til det er manglende kunnskap, manglende interesse eller andre ting.

Så å skille ut psykiatriforumet på 100 nyeste oppfatter jeg som en glimrende ide. Psykiatri er jo også et stort forum med mye aktivitet, så for min egen del får jeg mye bedre oversikt over de forumene hvor jeg føler jeg har noe konstruktivt å komme med dersom psykiatri ikke tar opp all plassen på 100 nyeste. Har også inntrykk av av psykiatri har en relativt fast brukergruppe, og skulle i grunnen tro at det også ville være i deres interesse å få bedre oversikt over forumet "sitt" på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...