Gå til innhold

Forslag: Eget 100 nyeste for psykiatri


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg kunne også ønske at vi hadde hatt den gamle funksjonen "siste hundre fra utvalgte forum", men det har vi ikke. Derimot er jeg ikke så sikker på at det stemmer at det er mengden innlegg på psykiatriforumet som er årsaken til at det er få brukere her om dagen.

Jeg sa jo også at det er tørketid = ferie. Trafikken her er langt større på høst og vinter.

''Jeg kunne også ønske at vi hadde hatt den gamle funksjonen "siste hundre fra utvalgte forum"''

Ja, den var bra. På tide med nyheter på layout-fronten snart, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    16

  • Lotte :o)

    12

  • cathlin

    10

  • skal

    7

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247844605' post='4179319]

Enig. Hvis disse to tar seg en lang dol-pause, vil nettstedets trivselsfaktor økes.

''Enig. Hvis disse to tar seg en lang dol-pause, vil nettstedets trivselsfaktor økes.''

Hvis jeg er en av de to som ødelegger trivselesfaktoren til dette nettstedet, så håper jeg virkelig at jeg får vite det (evt av de som driver forumet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest montrodet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247849306' post='4179346]

Åpent forum = din talerstol.

Du kan ikke ha lest intoen her? ;-) Her er forsiden:

''Åpent forum

Du kan ha meninger om denne tjenesten, om helsetjenesten generelt, eller om enkeltsaker innenfor helse, livsstil og livssyn. La dette være din talerstol.

Gi uttrykk for ros og ris, eller del dine gode idéer med oss andre!

Du er alltid anonym på Doktor Online. Les mer og finn bruksanvisning for forum her.

Les også våre regler for bruk av forum. ''

''Åpent forum Du kan ha meninger om denne tjenesten, om helsetjenesten generelt, eller om enkeltsaker innenfor helse, livsstil og livssyn. La dette være din talerstol.''

Slik jeg leser dette virker det som det er åpent forum har sporet av. Ikke at det gjør meg noe, jeg synes det er mange interessante og artige tråder der til tider. Men det er pussig at noen ønsker å isolere de som faktisk har spørsmål relatert til helse på nettopp et slikt forum som doktoronline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Enig. Hvis disse to tar seg en lang dol-pause, vil nettstedets trivselsfaktor økes.''

Hvis jeg er en av de to som ødelegger trivselesfaktoren til dette nettstedet, så håper jeg virkelig at jeg får vite det (evt av de som driver forumet).

''Hvis jeg er en av de to som ødelegger trivselesfaktoren til dette nettstedet, så håper jeg virkelig at jeg får vite det (evt av de som driver forumet).''

Nå må du virkelig gi deg. Du er like nyttig her som resten av gjengen, men "gnålet" ditt slik som dette kan vi alle unnvære;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Enig. Hvis disse to tar seg en lang dol-pause, vil nettstedets trivselsfaktor økes.''

Hvis jeg er en av de to som ødelegger trivselesfaktoren til dette nettstedet, så håper jeg virkelig at jeg får vite det (evt av de som driver forumet).

Jeg synes du skal la være å legge deg så "lagelig til for hogg". Mener du virkelig at du skal la være å bruke dol fordi om noen evt. ikke liker det du skriver? Skal det gjelde for oss andre også? Jeg har ikke tenkt å trekke meg fordi om noen misliker mine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Åpent forum Du kan ha meninger om denne tjenesten, om helsetjenesten generelt, eller om enkeltsaker innenfor helse, livsstil og livssyn. La dette være din talerstol.''

Slik jeg leser dette virker det som det er åpent forum har sporet av. Ikke at det gjør meg noe, jeg synes det er mange interessante og artige tråder der til tider. Men det er pussig at noen ønsker å isolere de som faktisk har spørsmål relatert til helse på nettopp et slikt forum som doktoronline.

Det sporer nok av til tider, men det øker min trivselsfaktor her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest montrodet

Det sporer nok av til tider, men det øker min trivselsfaktor her inne;)

Det er bra ;) Vi får bare være litt tolerante for at det kan spore av både her og der, så kan alle trives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvis jeg er en av de to som ødelegger trivselesfaktoren til dette nettstedet, så håper jeg virkelig at jeg får vite det (evt av de som driver forumet).''

Nå må du virkelig gi deg. Du er like nyttig her som resten av gjengen, men "gnålet" ditt slik som dette kan vi alle unnvære;)

Jeg så et annet sted at jeg var nevnt, så jeg antok det (jeg sa jo "hvis jeg er...")

:-)

Men jeg skjønner at det kan oppfattes som gnål å kommentere sånt.. jeg forsto ikke det før nå.. det må være slitsomt.

*Tar meg sammen og er glad for en slik tilbakemelding fra både deg og frosken*

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er bra ;) Vi får bare være litt tolerante for at det kan spore av både her og der, så kan alle trives :)

Ja, ikke sant;)

Og det er plass til _alle_ her. Synes selv det er svært mange interessante tråder på psykiatriforumet, og leser ofte der, når det bare er vas på åpent, he, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant;)

Og det er plass til _alle_ her. Synes selv det er svært mange interessante tråder på psykiatriforumet, og leser ofte der, når det bare er vas på åpent, he, he

Og jeg leser på Åpent når jeg har lest for mye på psykiatri ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest montrodet

Ja, ikke sant;)

Og det er plass til _alle_ her. Synes selv det er svært mange interessante tråder på psykiatriforumet, og leser ofte der, når det bare er vas på åpent, he, he

Ja forandringer fryder, så jeg spretter litt hit og dit her inne jeg oså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg så et annet sted at jeg var nevnt, så jeg antok det (jeg sa jo "hvis jeg er...")

:-)

Men jeg skjønner at det kan oppfattes som gnål å kommentere sånt.. jeg forsto ikke det før nå.. det må være slitsomt.

*Tar meg sammen og er glad for en slik tilbakemelding fra både deg og frosken*

:-))

Godt er det, for vi trenger deg med alle dine erfaringer sammen med våres, ikke sant;)

Og jeg har med stor glede lest mange av dine flotte svar til andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Og jeg leser på Åpent når jeg har lest for mye på psykiatri ;o)

He, he, da er alt som det skal være;) Vi har glede av hverandre og det er vel poenget med DOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Ja forandringer fryder, så jeg spretter litt hit og dit her inne jeg oså :)

Alle her inne har noe vi kan lære av og det er det som gjør DOL så flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kimmie

Jeg kunne også ønske at vi hadde hatt den gamle funksjonen "siste hundre fra utvalgte forum", men det har vi ikke. Derimot er jeg ikke så sikker på at det stemmer at det er mengden innlegg på psykiatriforumet som er årsaken til at det er få brukere her om dagen.

Jeg synes det er litt opp og ned. Noen ganger er det mange meningsløse tråder på åpent,om ditt og datt. Er vel som oftes slik når jeg tenker meg om,og noen ganger er det mest innlegg på psykiatri,men det er ikke slik bestandig. Og folk er på ferie,ikke alle orker å sitte på DOL da,tenker jeg...de er vel opptatt med å være sosiale og kose seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Så flink hun er! Hun er 4, ikke sant?

Mine har lært å sykle uten støttehjul da de var hhv 5 år, 4 åg og 4,5 år. Niesa mi var 3,5 da hun klarte det :-)

Det var himmelsk å dusje etter 3 dager på fjellet (og forrige dusjing var vel ennå et par dager før det....) Så nå er vi rene og pene alle mann!!!!!

I morgen er det meldt fint vær her, så vi håper på et bad igjen. Vi badet jo daglig i et par uker, men nå har det vært badestopp en ukes tid. Kan egentlig ikke klage da....

''Det var himmelsk å dusje etter 3 dager på fjellet (og forrige dusjing var vel ennå et par dager før det....) Så nå er vi rene og pene alle mann!!!!!''

Skjønner ikke at dere orker jeg. Hadde ikke klart fem dager uten dusj. Max en dag i mellom for min del ellers hadde ferien blitt mindre morsom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også "100 nyeste" for å finne ut hva som er interessant. Og det hender da at jeg roter meg inn på psykiatri uten å være klar over det. Det er kanskje ikke alltid like heldig. Problemet er at man kan bli litt ekstra redd for å ha svart noe som er sårende eller "ufølsomt" og som river personen ned, i stedet for å bygge opp. Men irriterende...det synes jeg ikke at det er, og jeg ønsker ikke at psykiatriforumet skal bli "usynlig" for meg.

Jeg synes det innebærer et ekstra stort ansvar å svare mennesker som sliter psykisk. Men heldigvis så er Nhd/Webmaster flinke til å slette det som måtte forekomme av upassende kommentarer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg bruker også "100 nyeste" for å finne ut hva som er interessant. Og det hender da at jeg roter meg inn på psykiatri uten å være klar over det. Det er kanskje ikke alltid like heldig. Problemet er at man kan bli litt ekstra redd for å ha svart noe som er sårende eller "ufølsomt" og som river personen ned, i stedet for å bygge opp. Men irriterende...det synes jeg ikke at det er, og jeg ønsker ikke at psykiatriforumet skal bli "usynlig" for meg.

Jeg synes det innebærer et ekstra stort ansvar å svare mennesker som sliter psykisk. Men heldigvis så er Nhd/Webmaster flinke til å slette det som måtte forekomme av upassende kommentarer:-)

Psykiatri blir ikke "usynlig" om det får sin egen "100 nyeste psyk", bare at man da er bevisst på om man velger det eller ikke.

Jeg ville tro det er en vinn-vinn situasjon. De som bruker psykiatri får en god oversikt over det forumet samtidlig som andre ikke risikerer å havne der mot sin vilje.

Jeg ser at flere reagerer på at jeg skrev at folk der er sarte. Men det er jo nettopp fordi de trenger ekstra hensyn at jeg har fått kjeft når jeg har svart der på normal måte. Så det er ikke jeg som har kommet frem til at de er det, det er kritikerne mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...