Gå til innhold

Forslag: Eget 100 nyeste for psykiatri


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Helse er da mye mer enn psykiatri? På det forumet har jeg ikke noe å bidra med. De gangene jeg uforvarende har kommet til å svare der, får jeg som regel påpakning om at svarene mine ikke passer. Og det er ærlig talt ikke særlig hyggelig. Derfor prøver jeg å holde meg unna det forumet, men det hender at jeg dumper innom likevel. Det er ofte ikke lett å se av trådtittelen at det er psykiatri som er forumet.

På samlivsforumet og åpent forum bruker jeg også å gi gode råd, og de blir som regel tatt godt i mot der.

Men hvorfor bare psykiatri? Jeg for min del får fnatt når 100 nyeste er full av diverse FU-er og hvilke skuespillere som er hottest osv. Hadde da vært mye bedre om man kunne plukke ut hvilke man ville ha med på 100 nyeste?

Ved å skille ut psykiatri på den måten, så viser man tydelig at psykiatri ikke er en del av det vanlige dol. Psykiatri skiller seg ut. Jeg synes det er unødvendig.

Jeg skal inrømme at denne debatten er vond. Selvom jeg ikke er daglig bruker av psykiatriforumet. Jeg har så mye mer jeg gjerne skulle sagt i denne debatten, men tor jeg trekker meg nå. Men - jeg håper at det går an å finne andre løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    16

  • Lotte :o)

    12

  • cathlin

    10

  • skal

    7

Gjest Ulvinnen

Men hvorfor bare psykiatri? Jeg for min del får fnatt når 100 nyeste er full av diverse FU-er og hvilke skuespillere som er hottest osv. Hadde da vært mye bedre om man kunne plukke ut hvilke man ville ha med på 100 nyeste?

Ved å skille ut psykiatri på den måten, så viser man tydelig at psykiatri ikke er en del av det vanlige dol. Psykiatri skiller seg ut. Jeg synes det er unødvendig.

Jeg skal inrømme at denne debatten er vond. Selvom jeg ikke er daglig bruker av psykiatriforumet. Jeg har så mye mer jeg gjerne skulle sagt i denne debatten, men tor jeg trekker meg nå. Men - jeg håper at det går an å finne andre løsninger.

''Hadde da vært mye bedre om man kunne plukke ut hvilke man ville ha med på 100 nyeste? ''

Det hadde løst problemet for meg, så det ville være et godt alternativ. Jeg støtter gjerne det forslaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også en mor

Jeg forstår godt tanken din.

Men hos meg er det ikke noe problem å se på 100 nyeste OG samtidig se hvilket forum det er postet på. De der blå strekene (om man kan kalle dem det) én horisontalt og én vertikalt. Det er jo bare å dra pittelitt i pilen bortover.. så ser man hvilket forum innlegget er postet på.

Er det ikke sånn hos alle?

Undrende hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Siden du ikke er frisk, ønsker jeg deg god bedring.

Takk! LOL

Jeg har en kronisk lidelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten! Jeg ser at du har kommet med mange gode og utfyllende innlegg i denne tråden :)

Takk for det :o)

Jeg skjønner for så vidt at noen føler seg stigmatisert dersom psykiatri skulle skilles ut alene, kanskje er det en bedre løsning å kunne spesifisere hvilke forum man ønsker oppdateringer fra slik som det var her tidligere. Skjønt for min del er forslaget ditt utmerket, ettersom jeg stort sett syns nye innlegg alle andre steder enn psykiatri kan være verdt en sving innom (og ja, jeg regner med noen føler for å kjefte etter den siste formuleringen der ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg forstår godt tanken din.

Men hos meg er det ikke noe problem å se på 100 nyeste OG samtidig se hvilket forum det er postet på. De der blå strekene (om man kan kalle dem det) én horisontalt og én vertikalt. Det er jo bare å dra pittelitt i pilen bortover.. så ser man hvilket forum innlegget er postet på.

Er det ikke sånn hos alle?

Undrende hilsen

Nei, hos meg må jeg scrolle fire(!) scrollbarer for å se hvilket forum det er på, og de hopper tilbake mellom hver gang. Jeg er plaget med senebetennelse, så jeg prøver å bruke musen minst mulig. Dessuten syns jeg det er kjedelig å måtte scrolle så mye. Et annet forum (Solsiden) har også mye scrolling, noe som har ført til at jeg er lite på det forumet nå. Jeg er faktisk mer på dol enn der av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Men hvorfor bare psykiatri? Jeg for min del får fnatt når 100 nyeste er full av diverse FU-er og hvilke skuespillere som er hottest osv. Hadde da vært mye bedre om man kunne plukke ut hvilke man ville ha med på 100 nyeste?

Ved å skille ut psykiatri på den måten, så viser man tydelig at psykiatri ikke er en del av det vanlige dol. Psykiatri skiller seg ut. Jeg synes det er unødvendig.

Jeg skal inrømme at denne debatten er vond. Selvom jeg ikke er daglig bruker av psykiatriforumet. Jeg har så mye mer jeg gjerne skulle sagt i denne debatten, men tor jeg trekker meg nå. Men - jeg håper at det går an å finne andre løsninger.

''Men - jeg håper at det går an å finne andre løsninger.''

Kjære skal, ingen ønsker å legge sten til byrde for noen, en god løsning hadde vært om vi kunne få siste hundre på de forum vi ønsket å lese på.

Kunne du være enig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men - jeg håper at det går an å finne andre løsninger.''

Kjære skal, ingen ønsker å legge sten til byrde for noen, en god løsning hadde vært om vi kunne få siste hundre på de forum vi ønsket å lese på.

Kunne du være enig i det?

Det har jeg da sagt klart å tydelig at jeg synes er en god ide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det har jeg da sagt klart å tydelig at jeg synes er en god ide!!

Da har ikke jeg fulgt godt nok med;)

Hvordan går det ellers med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Hadde da vært mye bedre om man kunne plukke ut hvilke man ville ha med på 100 nyeste? ''

Det hadde løst problemet for meg, så det ville være et godt alternativ. Jeg støtter gjerne det forslaget :)

Skjønner deg faktisk bedre og bedre!

Vi trenger å kunne plukke de siste 100 fra det forum vi ønsker å være på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har ikke jeg fulgt godt nok med;)

Hvordan går det ellers med deg?

Greit å lese innleggene før man svarer vet du.. Nyter ferien her, livet her heldigvis stort sett snillere enn det har vært. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Greit å lese innleggene før man svarer vet du.. Nyter ferien her, livet her heldigvis stort sett snillere enn det har vært. Du da?

Trodde jeg hadde lest alle innleggene, for det var interessant;)

Jeg har ferie hele året, vet du, så sommeren er ikke så spesiell for meg, men varmen har vært intens. Jeg nyter å se sommerferierende turister fra inn/utland, og koser meg med ulikhetene;)

Samtidig forsøker jeg å holde liv i mine chinchillier med frosne colaflasker i varmen... Og meg selv med vifte som jeg ligger noenlunde dauslått foran;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Jeg synes psykiatri er blitt mye mer dominerende på dol enn det var før. Kanskje det er derfor det har forsvunnet en del dolere i det siste?

Det tror jeg også.

Jeg er også sjeldnere her og kommer nok ikke til å bli her oftere etter at psykiatrien tar helt overhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes psykiatri er blitt mye mer dominerende på dol enn det var før. Kanskje det er derfor det har forsvunnet en del dolere i det siste?

Jeg merker at jeg er her mindre og mindre, nettopp pga det du tar opp. Jeg er drittlei psyk-gnålet, da det stort sett er det samme det smeller i hver eneste dag, fra en håndfull faste nick. *blæh* Psykiatriforumet har tatt kvelertak på hele DOL...

DOL har blitt kjedelig... *sukk* Det er ikke slik som i gamle dager, da vi hadde det moro. *ønsker alle gamle og nye nick velkommen til(bake til) forumet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kimmie

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247779519' post='4179110]

Jeg merker at jeg er her mindre og mindre, nettopp pga det du tar opp. Jeg er drittlei psyk-gnålet, da det stort sett er det samme det smeller i hver eneste dag, fra en håndfull faste nick. *blæh* Psykiatriforumet har tatt kvelertak på hele DOL...

DOL har blitt kjedelig... *sukk* Det er ikke slik som i gamle dager, da vi hadde det moro. *ønsker alle gamle og nye nick velkommen til(bake til) forumet*

Livet er ikke alltid morro,spesielt ikke om man sliter psykisk...ikke fysisk heller for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247779519' post='4179110]

Jeg merker at jeg er her mindre og mindre, nettopp pga det du tar opp. Jeg er drittlei psyk-gnålet, da det stort sett er det samme det smeller i hver eneste dag, fra en håndfull faste nick. *blæh* Psykiatriforumet har tatt kvelertak på hele DOL...

DOL har blitt kjedelig... *sukk* Det er ikke slik som i gamle dager, da vi hadde det moro. *ønsker alle gamle og nye nick velkommen til(bake til) forumet*

Skal vi prøve å spreke det opp i kveld?

Vi har vært på fjellet i dag, kjørt firehjuling og gått fjelltur, ble klissvåte, men hadde det kjempegøy :-)

Vi har en ypperlig sommer i år, der begge vi voksne nyter ferien på en deilig måte :-)

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi prøve å spreke det opp i kveld?

Vi har vært på fjellet i dag, kjørt firehjuling og gått fjelltur, ble klissvåte, men hadde det kjempegøy :-)

Vi har en ypperlig sommer i år, der begge vi voksne nyter ferien på en deilig måte :-)

Hva gjør dere?

I dag har vi lekt ute hele dagen, bortsett fra noen små spillrunder på Bejeweled Blitz på Facebook ;-)

Jentungen og jeg har vært på sykkeltur, bare 3 km, men det er bra det, for ei lita ei som sykler på egen hånd uten støttehjul :-) Vi øver på å sykle slake bakker, med forsiktisk bremsing i nedoverbakker, osv. Var på div. lekeplasser og innom noen venner. Stor stas!

Mannen har vært handyman *I like*

Vi har spist jordbær m/sukker, fløte og Melkerullbiter *hehe*

Ellers har jeg skifta på alle senger, så det blir deilig å krype til køys i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er ikke alltid morro,spesielt ikke om man sliter psykisk...ikke fysisk heller for den del.

Jeg skjønner da det! Men DOL bør bestå av flere ting enn bare psykiatri. Jeg synes det er rart at temaet ikke er tatt opp før nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247780290' post='4179122]

I dag har vi lekt ute hele dagen, bortsett fra noen små spillrunder på Bejeweled Blitz på Facebook ;-)

Jentungen og jeg har vært på sykkeltur, bare 3 km, men det er bra det, for ei lita ei som sykler på egen hånd uten støttehjul :-) Vi øver på å sykle slake bakker, med forsiktisk bremsing i nedoverbakker, osv. Var på div. lekeplasser og innom noen venner. Stor stas!

Mannen har vært handyman *I like*

Vi har spist jordbær m/sukker, fløte og Melkerullbiter *hehe*

Ellers har jeg skifta på alle senger, så det blir deilig å krype til køys i kveld :-)

Så flink hun er! Hun er 4, ikke sant?

Mine har lært å sykle uten støttehjul da de var hhv 5 år, 4 åg og 4,5 år. Niesa mi var 3,5 da hun klarte det :-)

Det var himmelsk å dusje etter 3 dager på fjellet (og forrige dusjing var vel ennå et par dager før det....) Så nå er vi rene og pene alle mann!!!!!

I morgen er det meldt fint vær her, så vi håper på et bad igjen. Vi badet jo daglig i et par uker, men nå har det vært badestopp en ukes tid. Kan egentlig ikke klage da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kimmie

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1247780507' post='4179124]

Jeg skjønner da det! Men DOL bør bestå av flere ting enn bare psykiatri. Jeg synes det er rart at temaet ikke er tatt opp før nå :-)

Det er jo klart. Men det virker som om dere ikke liker folk med psykiske lidelser,at alt er bare klaging. Mange prøver å få et bedre liv,flere oppnår det også. Er ikke lett å se lyset når man er langt nede,da finnes bare mørke. Da blir det vel mye klaging,det er naturlig. Og det skrives om fysiske lidelser her også,er det like slitsomt eller blir det noe ant?

Kanskje det blir roligere på psykiatri etter dere tok dette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...