Gå til innhold

Hvordan er moralen? Svineinfluensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du blir dårlig på slutten av turen, eller tidlig på turen og symptomene gir seg raskt. Reiser du hjem med flyet uten å melde fra til noen, eller tar du sjansen på å oppsøke lege og være i karantene?

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg hadde reist hjem med flyet...

Skrevet

Jeg reiser hjem, særlig siden jeg ikke får legehjelp her i USA og må betale sjøl. Hjelper ikke om forsikringa mi betaler når jeg kommer hjem så lenge jeg ikke har penger til sykehusoppholdet her. For det er dyrt...

Gjest granataeplet
Skrevet

Jeg reiser hjem, særlig siden jeg ikke får legehjelp her i USA og må betale sjøl. Hjelper ikke om forsikringa mi betaler når jeg kommer hjem så lenge jeg ikke har penger til sykehusoppholdet her. For det er dyrt...

Kan du fordype dette nærmere? Du er i USA nå akkurat??? Du er blitt syk og får ikke kostnader dekket av reiseforsikrigen?????

Hva i alle dager har skjedd????

Skrevet

Kan du fordype dette nærmere? Du er i USA nå akkurat??? Du er blitt syk og får ikke kostnader dekket av reiseforsikrigen?????

De gidder ikke engang se på forsikringa mi som jeg har brukt både i Thailand, Tyrkia og i andre land. Jeg må betale ellers så kommer jeg ikke til legen. Jeg har hatt en uvi og hadde skikkelig problemer med å få hjelp selv om reiseforsikringsagenten ringte til legen. Jeg har lagt ut 130 dollar, greit, jeg får de igjen, men et sykehusopphold har jeg ikke penger til. Og jeg blir garantert lagt inn på sykehuset her hvis jeg får det, da jeg er en av dem med sekundær sykdom som tilsier innleggelse.

Men jeg orker ikke å tenke på det nå. Jeg har ikke vært sammen med noen som er syke og skal hjem om fjorten dager, men hun jeg skulle dratt til nå har fått influensa og er innlagt. Akkurat nå er jeg i New Mexico, antagelig ikke det beste stedet ;o) men jeg regner med at det

Skrevet

Resten forsvant. Jeg regner ikke med å bli syk heller, det får være måte på å være uheldig

Gjest gråpusen
Skrevet

De gidder ikke engang se på forsikringa mi som jeg har brukt både i Thailand, Tyrkia og i andre land. Jeg må betale ellers så kommer jeg ikke til legen. Jeg har hatt en uvi og hadde skikkelig problemer med å få hjelp selv om reiseforsikringsagenten ringte til legen. Jeg har lagt ut 130 dollar, greit, jeg får de igjen, men et sykehusopphold har jeg ikke penger til. Og jeg blir garantert lagt inn på sykehuset her hvis jeg får det, da jeg er en av dem med sekundær sykdom som tilsier innleggelse.

Men jeg orker ikke å tenke på det nå. Jeg har ikke vært sammen med noen som er syke og skal hjem om fjorten dager, men hun jeg skulle dratt til nå har fått influensa og er innlagt. Akkurat nå er jeg i New Mexico, antagelig ikke det beste stedet ;o) men jeg regner med at det

Jeg har da reist i USA og fått sykehusinnleggelse betalt av reiseforsikringen. Jeg forstår ikke hva du sliter med. Bor du hos familie så få dem til å hjelpe deg...............

Skrevet

Jeg har da reist i USA og fått sykehusinnleggelse betalt av reiseforsikringen. Jeg forstår ikke hva du sliter med. Bor du hos familie så få dem til å hjelpe deg...............

Det er dårlig tider i USA nå...

Kun amerikanske statsborgere blir innlagt uten forsikring nå og europeiske forsikringer gjelder ikke og jeg har ikke 10 000 dollar til en sykehusinnleggelse og heller ikke de jeg bor hos.

Jeg har snakket med forsikringsselskapet flere ganger og de sier det er ganske vanlig etter amerikanske forhold.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg hadde reist hjem med flyet...

Det er det vel fler som hadde! Og dermed ser vi hvorfor det er umulig å stanse nye utbrudd. Da blir kanskje 100 på flyet smittet, så drar disse avggårde og smitter 100 hver og hver av disse ...

Skrevet

Hvis jeg selv trodde at det var det jeg hadde, tror jeg at jeg hadde tatt sjansen på karantene, ja.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg hadde oppsøkt lege og heller vært i karantene. Tenk om jeg smittet noen som blir skikkelig syk? Dersom jeg eller en av oss måtte i karantene så har vi gode reiseforsikringer, og ville nok fått igjen en del på den.

Kjipt mens det står på, men jeg vil ikke spre mer smitte, og vil for all del ikke smittet noen som ikke bør bli smittet (risikogruppen).

• 2 uker senere...
Skrevet

Satt ved siden av noen hostere på flyet. De holdt seg ikke for munnen engang. Synes i det minste man kan vise såpass respekt. Svineinfluensa eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...