Lotte :o) Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 http://www.avisa-st.no/nyheter/politi/article1244305.ece Jeg hadde blitt ekstremt redd om jeg hadde opplevd dette. Hvilke personer har slik atferd? Dette er både merkelig og skremmende. Ikke faen om jeg hadde oppholdt meg i huset der, uten døgnkontinuerlig våken vakt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 En type som er sprøyte gal antagelig. Skummelt uansett. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Det å bli hjemsøkt er ikke bare bare... Fra spøk til alvor. Skummelt og ekkelt! 0 Siter
Gjest Ekkelt ja, men kanskje ikke "uvanlig skummelt" Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 En som har vært der et par ganger, muligens en gjerningsmann nr. to. Dette kan være noe "så enkelt" som et innbruddsforsøk, og at dette gjøres forsøk på flere ganger forde de har mistanke om større verdier i boligen. Mannen min hadde innbrudd seks ganger før vi flyttet inn til ham. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.