Gjest siljev Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Jeg har byttet jobb, og til denne kan jeg gå/sykle uten å bruke så lang tid.(Liker og sove om morningen...) Det jeg lurer på er om sykling i ca. 10 minutter eller gåing i ca 20 min. er mest effektivt for å forbrenne kalorier? Jeg har liten tid ellers, så jeg "tager hvad jeg haver" for treningens skyld.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasus Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Sykling eller kjapp gange. Uansett blir dette litt i minste laget hvis du ikke sper på med mere trim. Men det er hvertfall bedre enn ingenting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 Jeg hadde tatt beina fatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-flyt Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Hei! Du forbrenner mer ved å gå en distanse enn ved å sykle den. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siljev Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Jeg hadde tatt beina fatt. ...men jeg blir mest sliten av å sykle... Blir ikke sliten i det hele tatt av å gå!! .. Men det er kanskje musklene som blir mest trimma ved sykling?.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Ledbetter Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Jeg ville gjort det jeg hadde følt for hver enkelt morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 15. august 2001 Del Skrevet 15. august 2001 Hei, innenfor et gitt tidsrom vil alltid det være den hardeste aktiviteten som brenner flest kalorier. Men dersom man ser på hva slags aktivitet som totalt sett forbrenner mest, vil det være aktivitet som kan bedrives over lengre tid, og det er alltid lettere trening, som f.eks. gåing. Anbefaler deg å ta en kikk på http://www.trim.no/ Kroppsbygging & fitness: http://www.iform.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 17. august 2001 Del Skrevet 17. august 2001 ...men jeg blir mest sliten av å sykle... Blir ikke sliten i det hele tatt av å gå!! .. Men det er kanskje musklene som blir mest trimma ved sykling?.. Du kjenner vel melkesyren når du sykler, og det gjør deg mer sliten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.