Gå til innhold

Daily Fresh Intimvask fra RFSU

Anbefalte innlegg

Gjest Daily Fresh for ever
Skrevet

Så den anbefalt her på Åpent for en stund siden, og har kjjøpt den og prøvd den noen dager. Den er helt super for meg iallefall! Billig og utrolig drøy. Behøver bare bittelitt i håndflata. Og jeg har vært sterkt plaget med underlivslukt, har brukt Lactacyd, Asan og ACO, men til ingen nytte. Nå har jeg faktisk ikke vært plaget med vond lukt, det kan da ikke være tilfeldig det. Deilig! Ville bare anbefale videre! :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg synes også den er veldig bra. Kjøpte den etter anbefaling fra Colette her :o)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249326830' post='4187208]

Hvilke butikker fører denne?

Meny hvertfall. Koster 39 kr ca.

Skrevet

Meny hvertfall. Koster 39 kr ca.

Har ikke Meny her...

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249327025' post='4187213]

Har ikke Meny her...

Da vet jeg ikke. Må jo være andre butikker som fører disse også. Ultra kanskje da? Kan ikke si jeg har sett det på rema, rimi, kiwi osv.

Skrevet

Da vet jeg ikke. Må jo være andre butikker som fører disse også. Ultra kanskje da? Kan ikke si jeg har sett det på rema, rimi, kiwi osv.

Ultra kanskje, ja. eller ICA Maxi... Skal skjekkes. Jeg kikket på nett nå, 89,- for 2 x 200 ml på RFSU..

Gjest Daily Fresh for ever
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249326830' post='4187208]

Hvilke butikker fører denne?

Jeg kjøpte den på MenySikkert fler som har den også.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249327699' post='4187226]

Ultra kanskje, ja. eller ICA Maxi... Skal skjekkes. Jeg kikket på nett nå, 89,- for 2 x 200 ml på RFSU..

Kiwi og Meny er vel i bunn og grunn samme kjede, som Prix og Mega, så det kan jo tenkes at Kiwi har den? Skjønt, det eneste Kiwien jeg av og til frekventerer har er dritsure, totalt uinteresserte jentunger på 20 år i kassen... :o/

Mary Poppins
Skrevet

Jeg bruker også den. Her i byen får man kjøpt den i de fleste dagligvare butikker. Jeg kjøpte den sist på Kiwi.

Skrevet

Hvor fås den kjøpt?

Jeg kjøpte den på Meny. Og den er helt super, synes jeg :-)

jasåsånnerdet
Skrevet

Kiwi og Meny er vel i bunn og grunn samme kjede, som Prix og Mega, så det kan jo tenkes at Kiwi har den? Skjønt, det eneste Kiwien jeg av og til frekventerer har er dritsure, totalt uinteresserte jentunger på 20 år i kassen... :o/

Jeg kjenner til typen..Utrolig lite hyggelig å handle på slike steder...Unngår faktisk slike butikker hvor de ansatte knapt ofrer et blikk på kunden og såvidt sier hei når du står ved kassa.

Greit at de er lei av jobben sin, men det bør ikke gå ut over kundene.

jasåsånnerdet
Skrevet

Jeg kjøpte den på Meny. Og den er helt super, synes jeg :-)

Kanskje verdt å prøve. Brukte Lactacyd før, men de har jo ikke den originale Lactacyd lenger (bortsett fra noen remabutikker)...Det synes jeg er synd, var den jeg var mest fornøyd med hittil.

Skrevet

Kanskje verdt å prøve. Brukte Lactacyd før, men de har jo ikke den originale Lactacyd lenger (bortsett fra noen remabutikker)...Det synes jeg er synd, var den jeg var mest fornøyd med hittil.

Ja, jo.....bortsett fra at jeg ikke synes Lactacyd lukter noe godt. Men det gjør Daily Fresh. Og jeg er så opptatt av alt jeg vasker meg med skal ha en lukt jeg liker:-)

jasåsånnerdet
Skrevet

Ja, jo.....bortsett fra at jeg ikke synes Lactacyd lukter noe godt. Men det gjør Daily Fresh. Og jeg er så opptatt av alt jeg vasker meg med skal ha en lukt jeg liker:-)

Lactacyd er jo uten parfyme. Jeg er opptatt av at jeg tåler såpen - og er skeptisk til parfyrmert intimsåpe. Men de fleste er vel mildt parfyrmert. Men det er få jeg tåler - selv de som er mildt parfyrmert.

Skrevet

Jeg kjenner til typen..Utrolig lite hyggelig å handle på slike steder...Unngår faktisk slike butikker hvor de ansatte knapt ofrer et blikk på kunden og såvidt sier hei når du står ved kassa.

Greit at de er lei av jobben sin, men det bør ikke gå ut over kundene.

I tillegg er den Kiwi-butikken utrolig lite trivelig i seg selv så jeg handler ikke der med mindre jeg er nødt eller det er så mye kø på Rema at jeg ikke gidder dra dit.

Noen mener at Rema er som et lagerlokale, Kiwi er ørten ganger verre!

jasåsånnerdet
Skrevet

I tillegg er den Kiwi-butikken utrolig lite trivelig i seg selv så jeg handler ikke der med mindre jeg er nødt eller det er så mye kø på Rema at jeg ikke gidder dra dit.

Noen mener at Rema er som et lagerlokale, Kiwi er ørten ganger verre!

Enkelte butikker er verre enn andre, ja.

Men hvordan vet du at det er lang kø på en butikk - går du inn for så å snu og dra på en annen butikk?

Enkelte butikker unngår jeg fordi det alltid er mye folk og land kø io kassa der - og det er i utgangspunktet ikke verdens største butikk, så man kan nesten få litt klaustendenser der inne. Men den butikken jeg tenker på er samme butikken hvor de i kassa er sure, så det er ikke noe stort tap;-).

Skrevet

Enkelte butikker er verre enn andre, ja.

Men hvordan vet du at det er lang kø på en butikk - går du inn for så å snu og dra på en annen butikk?

Enkelte butikker unngår jeg fordi det alltid er mye folk og land kø io kassa der - og det er i utgangspunktet ikke verdens største butikk, så man kan nesten få litt klaustendenser der inne. Men den butikken jeg tenker på er samme butikken hvor de i kassa er sure, så det er ikke noe stort tap;-).

Når parkeringsplassen utenfor er stappa vet du at det er laaaang kø. :o) Hos Kiwi er det som regel veldig god plass på parkeringen.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Hvor fås den kjøpt?

Jeg kjøpte på Meny, men ser andre skriver at de har fått den i andre dagligvarebutikker også, bl.a. Kiwi. Hadde ikke forundret meg om Vita har tatt den inn også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...