Gå til innhold

Hva ville du sagt?

Anbefalte innlegg

Gjest betenkt...jsa
Skrevet

Om kjæresten din i tredveårene(mann) insisterte på å gå kommando i buksen/shortsen i en uke, og deretter byttet til ny bukse (fortsatt kommando) for neste uke. (personen dusjet hver andre dag).

Ekkelt? Umodent? Krevd at personen gikk med truse, evt bokser?

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ville ihvertfal ikke skjønt hensikten..

Gjest betenkt...jsa
Skrevet

Jeg ville ihvertfal ikke skjønt hensikten..

Personen liker ikke å gå med truse/bokser, det er trangt påstår han.

Det er derimot ganske ulekkert å bruke buksa en hel uke (det blir jo i praksis "trusa" hans)

Gjest Pontiac
Skrevet

Personen liker ikke å gå med truse/bokser, det er trangt påstår han.

Det er derimot ganske ulekkert å bruke buksa en hel uke (det blir jo i praksis "trusa" hans)

Så trangt at han helt må unngå truser, det er umodent sakt.

Om det er så ille for ham som han sier, hvilket jeg selvsakt betviler, så ville jeg sakt til ham at han fikk begynne å bruke truseinlegg.

For som du sier, det blir jo som trusa det der, og renslige mennesker bruker ikke samme trusa en uke i strekk. Og å dusje annenhver dag har jo ingen ting med saken å gjøre, vi tar jo ikke på den brukte trusa vår etter av vi har dusjet!

Helt okey å være naken i buksa, men alt til sine tider.

candyqueen_83
Skrevet

Samme bukse i en uke UTEN boxer under???

Skrevet

Hvis problemet er at det blir trangt med truse så finnes det da boksere som ikke er tettsittende.

Gjest renslige menn
Skrevet

Jeg har aldri hørt uttrykket "gå kommando" om å gå naken. Merkelig uttrykk, er det en spesiell dialekt?

Til spørsmålet ditt vil jeg si at det er uholdbart og meget urenslig. Til og med dusjing bare annenhver dag syns jeg er på kanten for sjelden. Men dette med å gå med samme plagg som truse en uke, fysj!

For meg ville en slik urenslighet faktisk vært grunn til å si nei takk til hele fyren.

Skrevet

Det er mange grunner til at folk er kommando da.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har aldri hørt uttrykket "gå kommando" om å gå naken. Merkelig uttrykk, er det en spesiell dialekt?

Til spørsmålet ditt vil jeg si at det er uholdbart og meget urenslig. Til og med dusjing bare annenhver dag syns jeg er på kanten for sjelden. Men dette med å gå med samme plagg som truse en uke, fysj!

For meg ville en slik urenslighet faktisk vært grunn til å si nei takk til hele fyren.

''Jeg har aldri hørt uttrykket "gå kommando" om å gå naken. Merkelig uttrykk, er det en spesiell dialekt?''

Det er hentet fra engelsk.

Gjest betenkt...jsa
Skrevet

Samme bukse i en uke UTEN boxer under???

ja :(

Gjest betenkt...jsa
Skrevet

Hvis problemet er at det blir trangt med truse så finnes det da boksere som ikke er tettsittende.

Jeg har prøvd alle mulige forslag og får kontant nei til alt. Det føles friere å gå uten.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvis man insisterer på å gå uten underbukse, bør man i det minste skifte bukse like ofte som man ellers ville skifta underbukse.

Skrevet

Han hadde ikke fått noen sugejobb av meg i hvert fall.

Gjest gul dame
Skrevet

Det går neppe an å kreve at en voksen mann går med truse hvis han ikke vil det selv. Hva sier han hvis du spør om han ikke kan skifte bukse oftere?

Skrevet

Da ville jeg krevd enten undertøy eller hyppigere skift av den buksa. Som flere andre skriver, blir det jo som å gå i bare underbuksa, og da er en hel uke for lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...