Gjest betenkt...jsa Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Om kjæresten din i tredveårene(mann) insisterte på å gå kommando i buksen/shortsen i en uke, og deretter byttet til ny bukse (fortsatt kommando) for neste uke. (personen dusjet hver andre dag). Ekkelt? Umodent? Krevd at personen gikk med truse, evt bokser? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Jeg ville ihvertfal ikke skjønt hensikten.. 0 Siter
Gjest betenkt...jsa Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Jeg ville ihvertfal ikke skjønt hensikten.. Personen liker ikke å gå med truse/bokser, det er trangt påstår han. Det er derimot ganske ulekkert å bruke buksa en hel uke (det blir jo i praksis "trusa" hans) 0 Siter
Gjest betenkt...jsa Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hva er å gå kommando? naken 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Personen liker ikke å gå med truse/bokser, det er trangt påstår han. Det er derimot ganske ulekkert å bruke buksa en hel uke (det blir jo i praksis "trusa" hans) Så trangt at han helt må unngå truser, det er umodent sakt. Om det er så ille for ham som han sier, hvilket jeg selvsakt betviler, så ville jeg sakt til ham at han fikk begynne å bruke truseinlegg. For som du sier, det blir jo som trusa det der, og renslige mennesker bruker ikke samme trusa en uke i strekk. Og å dusje annenhver dag har jo ingen ting med saken å gjøre, vi tar jo ikke på den brukte trusa vår etter av vi har dusjet! Helt okey å være naken i buksa, men alt til sine tider. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Samme bukse i en uke UTEN boxer under??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hvis problemet er at det blir trangt med truse så finnes det da boksere som ikke er tettsittende. 0 Siter
Gjest renslige menn Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Jeg har aldri hørt uttrykket "gå kommando" om å gå naken. Merkelig uttrykk, er det en spesiell dialekt? Til spørsmålet ditt vil jeg si at det er uholdbart og meget urenslig. Til og med dusjing bare annenhver dag syns jeg er på kanten for sjelden. Men dette med å gå med samme plagg som truse en uke, fysj! For meg ville en slik urenslighet faktisk vært grunn til å si nei takk til hele fyren. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Det er mange grunner til at folk er kommando da. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Jeg har aldri hørt uttrykket "gå kommando" om å gå naken. Merkelig uttrykk, er det en spesiell dialekt? Til spørsmålet ditt vil jeg si at det er uholdbart og meget urenslig. Til og med dusjing bare annenhver dag syns jeg er på kanten for sjelden. Men dette med å gå med samme plagg som truse en uke, fysj! For meg ville en slik urenslighet faktisk vært grunn til å si nei takk til hele fyren. ''Jeg har aldri hørt uttrykket "gå kommando" om å gå naken. Merkelig uttrykk, er det en spesiell dialekt?'' Det er hentet fra engelsk. 0 Siter
Gjest betenkt...jsa Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Samme bukse i en uke UTEN boxer under??? ja 0 Siter
Gjest betenkt...jsa Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hvis problemet er at det blir trangt med truse så finnes det da boksere som ikke er tettsittende. Jeg har prøvd alle mulige forslag og får kontant nei til alt. Det føles friere å gå uten. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hvis man insisterer på å gå uten underbukse, bør man i det minste skifte bukse like ofte som man ellers ville skifta underbukse. 0 Siter
Gjest Xm Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Han hadde ikke fått noen sugejobb av meg i hvert fall. 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Det går neppe an å kreve at en voksen mann går med truse hvis han ikke vil det selv. Hva sier han hvis du spør om han ikke kan skifte bukse oftere? 0 Siter
laban Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Da ville jeg krevd enten undertøy eller hyppigere skift av den buksa. Som flere andre skriver, blir det jo som å gå i bare underbuksa, og da er en hel uke for lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.