This is me Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Jeg har et problem!! Jeg må sende inn min Lenovo-maskin til rep., men den mangler to taster. Ikke akkurat så bra inntrykk når jeg skal klage på pcen! Ringte noen som selger taster, og de sa jeg måtte kjøpe et helt tastatur til 400 kroner. Kjiiipt! Vet noen om andre muligheter? Det haster... 0 Siter
Gjest Fioletta Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Gjør det noe om det mangler to taster da? Det skal da ikke ha noe å si. Jeg fikk nytt tastatur på min pc her for ikke så lenge siden, og 30 min etter at han mannen som skiftet det hadde gått, datt en tast av.. Dette er snakk om splitter nytt tastatur. Men heldigvis var det bare å klipse den på igjen. Send inn pc`n din du, og ikke bry deg om tastene som mangler. 0 Siter
This is me Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 Gjør det noe om det mangler to taster da? Det skal da ikke ha noe å si. Jeg fikk nytt tastatur på min pc her for ikke så lenge siden, og 30 min etter at han mannen som skiftet det hadde gått, datt en tast av.. Dette er snakk om splitter nytt tastatur. Men heldigvis var det bare å klipse den på igjen. Send inn pc`n din du, og ikke bry deg om tastene som mangler. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.