Gå til innhold

Den perfekte push-up bikinien, finnes den?

Anbefalte innlegg

Gjest fin i bikini
Skrevet

Jeg er str 40-42, B80/C75, alt etter som. *leter* Kan gjerne bestille på nett.

Skrevet

Jeg tror ikke du kan finne en helt perfekt bikini (eller BH for den saks skyld) uten å prøve den. Da skal du i hvert fall ha flaks!

Skrevet

Sjekk på VS, der har de mye. Er salg også! :0)

Gjest fin i bikini
Skrevet

Sjekk på VS, der har de mye. Er salg også! :0)

Hei! Det må da bli veldig dyrt? $ 27.99 i porto? Og ikke bestille for over 200 kr?

Hvordan fikse en bikini på derfra uten å bli ruinert? Victorias Secret har utrolig mye digg!

Skrevet

Hei! Det må da bli veldig dyrt? $ 27.99 i porto? Og ikke bestille for over 200 kr?

Hvordan fikse en bikini på derfra uten å bli ruinert? Victorias Secret har utrolig mye digg!

Jeg tror ikke portoen blir regnet med. Bare varer for under 200 kr.

De har hatt salg, og da har de hatt flere bikinier under 200 kr.

Veldig mye fint!

Om du registrerer deg, vil du motta tilbud innimellom. :0)

Men om man finner en bikini man virkelig liker, hadde jeg glatt betalt noen hundre. Her i Norge koster de jo gjerne 100-300 kr pr del likevel. Og kjøper man en skikkelig en, varer den jo gjerne noen år også.

Skrevet

Jeg tror ikke portoen blir regnet med. Bare varer for under 200 kr.

De har hatt salg, og da har de hatt flere bikinier under 200 kr.

Veldig mye fint!

Om du registrerer deg, vil du motta tilbud innimellom. :0)

Men om man finner en bikini man virkelig liker, hadde jeg glatt betalt noen hundre. Her i Norge koster de jo gjerne 100-300 kr pr del likevel. Og kjøper man en skikkelig en, varer den jo gjerne noen år også.

''Her i Norge koster de jo gjerne 100-300 kr pr del likevel.''

Hvor finner jeg en skikkelig bikini i 70-75E til den prisen takk!?

Skrevet

Jeg har lett livet av meg selv etter fin bikini i stor cup. Men ikke lett.... Endte med at jeg bestilte en Ed hardy trekant bikini.. Og kjøpte et sett i butikk, hvor jeg gav underdelen til min mor...

Her hadde de en butikk som hette "femilet", men den ble lagt ned. Ellers vet jeg om en som heter "Change" som har store cuper. Der så jeg de hadde ganske rimelige bikinier. Delene ble solgt hver for seg.

RasmussTallaksen har også. Men der solgte de sett. Men ikke alle var like dyre. Jeg kjøpte en der til 399.

Kjeder alle H&M, Lindex og Kappahl, selger vel også separat. Men er elendig på utvalget i store cuper, men smale rundt...

Men dette er jo i nærheten av meg da. Hvilke butikker dere har vet jo ikke jeg. :0)

Skrevet

Jeg har lett livet av meg selv etter fin bikini i stor cup. Men ikke lett.... Endte med at jeg bestilte en Ed hardy trekant bikini.. Og kjøpte et sett i butikk, hvor jeg gav underdelen til min mor...

Her hadde de en butikk som hette "femilet", men den ble lagt ned. Ellers vet jeg om en som heter "Change" som har store cuper. Der så jeg de hadde ganske rimelige bikinier. Delene ble solgt hver for seg.

RasmussTallaksen har også. Men der solgte de sett. Men ikke alle var like dyre. Jeg kjøpte en der til 399.

Kjeder alle H&M, Lindex og Kappahl, selger vel også separat. Men er elendig på utvalget i store cuper, men smale rundt...

Men dette er jo i nærheten av meg da. Hvilke butikker dere har vet jo ikke jeg. :0)

Jeg får tak i bikinier, men ikke til den prisen du antyder nei, minimum en tusing for en bikini (begge delene) må jeg vel ut med - for å få en som sitter skikkelig. Har riktignok en fra KappAhl som merkelig nok sitter nesten bra (men bare nesten!), men den er flere år gammel og ikke så veldig fin lenger.

Men i sommer har jeg ikke akkurat hatt bruk for bikini for å si det sånn... *Sukk*

Skrevet

Jeg får tak i bikinier, men ikke til den prisen du antyder nei, minimum en tusing for en bikini (begge delene) må jeg vel ut med - for å få en som sitter skikkelig. Har riktignok en fra KappAhl som merkelig nok sitter nesten bra (men bare nesten!), men den er flere år gammel og ikke så veldig fin lenger.

Men i sommer har jeg ikke akkurat hatt bruk for bikini for å si det sånn... *Sukk*

Hmm.. Så kjipt da! Du kan jo evt kjøpe dyr overdel, og underdelen på billigkjedene?....

Ellers kan du jo ta en titt på salget da. Du kan jo være heldig!

Har nesten ikke hatt bruk for bikini her heller..Tror jeg har vært på stranden 2 ganger i år! Bare regn...

Men snart reiser vi til Tyrkia, så da blir det hvertfall litt sommer! :0)

Kanskje jeg finner noen fine bikinier der.. Hmm...

candyqueen_83
Skrevet

Samme tenkte jeg ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...