Gå til innhold

Facebookgruppe for dolere?

Anbefalte innlegg

Gjest tisteline
Skrevet

Finnes det en slik? Det hadde vært litt gøy:) For oss som bare må ha det, som bare må ha det av og til, oss som bare måtte ha det før men ikke nå lenger og for oss som syntes alt var mye bedre da flisgubben og andor herja forumet. Hehe.

Skrevet

Da blir det dårlig med anonymiteten kanskje...?

Gjest tisteline
Skrevet

Da blir det dårlig med anonymiteten kanskje...?

Ja, det kunne nok fort blitt litt trøblete selv om et navn i seg selv ikke sier så mye...

Det måtte nok blitt en gruppe "for oss som ikke er så nøye med anonymiteten":)

Gjest gul dame
Skrevet

Ja, det kunne nok fort blitt litt trøblete selv om et navn i seg selv ikke sier så mye...

Det måtte nok blitt en gruppe "for oss som ikke er så nøye med anonymiteten":)

Jeg ville aldri vært med i en slik gruppe, men det er meg. Tror at når alle står med navn og bilde at diskusjonene blir annerledes.

Nå husker ikke jeg flisgubben eller Andor, men jeg husker at det var morsommere diskusjoner her før. Det ser ut som det bare er kvinner her og da blir stemningen annerledes.

Skrevet

Jeg ville aldri vært med i en slik gruppe, men det er meg. Tror at når alle står med navn og bilde at diskusjonene blir annerledes.

Nå husker ikke jeg flisgubben eller Andor, men jeg husker at det var morsommere diskusjoner her før. Det ser ut som det bare er kvinner her og da blir stemningen annerledes.

''Det ser ut som det bare er kvinner her og da blir stemningen annerledes.''

*kremt*. Det hender jeg er innom hønsehuset! ;-)

Skrevet

*host* Det høres lite lurt ut.

Tror jeg nøyer meg med å ha en håndfull dolere på vennelista der, jeg ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249507392' post='4188388]

*host* Det høres lite lurt ut.

Tror jeg nøyer meg med å ha en håndfull dolere på vennelista der, jeg ;-)

Har du dolere på venneliste? *sjokkert*

Gjest gul dame
Skrevet

Det har ikke jeg, og har ikke noe ønske om å ha det heller.

Dol er anonymt og slik vil jeg ha det. Facebook er venner og familie.

Skrevet

Definitivt morsommere før. Selv skriver jeg for første gang på år her i dag.. (med unntak av et par små pingleinnlegg). Hvor har alle blitt av, tenker jeg i blant......

Skrevet

Definitivt morsommere før. Selv skriver jeg for første gang på år her i dag.. (med unntak av et par små pingleinnlegg). Hvor har alle blitt av, tenker jeg i blant......

Samme her, utrolig lenge siden jeg har skrevet her nå...

Men var veldig aktiv i mange år tidligere :)

Gjest gul dame
Skrevet

Hvorfor kom du tilbake?

Skrevet

Jeg har en mimrekveld, jeg.. Men nesten alene, i motsetning til tidligere. Hyggelig med en å mimre med. Morsommere før, vel...?

Skrevet

Hvorfor kom du tilbake?

Jeg blir nok ikke så aktiv som jeg var, til det har jeg ikke nok tid.

Men jeg har kikket innom flere ganger og synes det er morsomt å være litt aktiv her.

Jeg ser fremdeles mange kjente nick fra "gamle dager" :)

Skrevet

Jeg har en mimrekveld, jeg.. Men nesten alene, i motsetning til tidligere. Hyggelig med en å mimre med. Morsommere før, vel...?

Ja, det var morsommere før, men nå har jeg ikke vært her stort så jeg kan jo ikke uttale meg bombastisk om det heller...

Koselig å se kjente nick iallfall :)

Gjest gul dame
Skrevet

Jeg blir nok ikke så aktiv som jeg var, til det har jeg ikke nok tid.

Men jeg har kikket innom flere ganger og synes det er morsomt å være litt aktiv her.

Jeg ser fremdeles mange kjente nick fra "gamle dager" :)

Ok, nicket mitt er i hvert fall ikke kjent for deg.

Skrevet

Ja, det var morsommere før, men nå har jeg ikke vært her stort så jeg kan jo ikke uttale meg bombastisk om det heller...

Koselig å se kjente nick iallfall :)

Ja, det er jeg helt enig i. Og jeg har hatt mange morsomme timer her, og lært mye om mangt... Og noennick blir som kjente (som da jeg drømte om Lillemus...)

Skrevet

Ok, nicket mitt er i hvert fall ikke kjent for deg.

Nei, ditt nick kjenner jeg ikke igjen :) men mange andre...

Skrevet

Nei, ditt nick kjenner jeg ikke igjen :) men mange andre...

Hvor lenge har du vært her? Jeg har vært her siden 2000, men kun lest sporadisk de siste årene..

Skrevet

Hva er galt med det? Jeg har mailkontakt med dem, og de har lagt meg til der. Har faktisk møtt noen i RL også *huff så gæli* ;-p

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249568354' post='4188625]

Hva er galt med det? Jeg har mailkontakt med dem, og de har lagt meg til der. Har faktisk møtt noen i RL også *huff så gæli* ;-p

Hehe, neida, det var en fleip. Litt farlig å fleipe med deg, det kan fort bli misforståelser - i det hele tatt farlig å fleipe på nett :-).

Enkelte her inne har jeg litt mailkontakt med, og ville ikke vært fremmed for å ha kontakt med dem på FB. Men generelt er det greit å være anonym her inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...