Gjest CC-09 Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Var hos tannlege i går.Fikk bedøvelse og er fremdeles hoven i kinnet.Er litt øm der sprøyten ble satt. Er det vanlig å væra hoven over 1.døgn etter tannlegebesøk?? 0 Siter
Gjest jeg har bare erfaring selv Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 jeg er ikke tannlege, men det er ikke uvanlig å være hoven flere dager etterpå, så dette kan du ta helt med ro! . Men er du engstelig,kan du ta en telefon i morgen for sikkerhets skyld! 0 Siter
Gjest CC-09 Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 jeg er ikke tannlege, men det er ikke uvanlig å være hoven flere dager etterpå, så dette kan du ta helt med ro! . Men er du engstelig,kan du ta en telefon i morgen for sikkerhets skyld! Tusen takk :-)) 0 Siter
Gjest Tannlegesekretær Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Kommer an på hvor følsom du er for bedøvelsesmiddelet. kan være en lett allergisk reaksjon du har. uansett ikke noe farlig og går som regel over av seg selv. Bare litt ubehagelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.