Gjest Rosette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Hvorfor forfølger du MP i den grad? Nesten fristet til å tro at du og KMS (forkortelse) er en og samme. Jeg forfølger ikke noen her. I alle dager jeg svarte henne og en til at det ikke er nødvendig å svare i alle tråder. Jeg vet ikke hva KLM er, annet enn nederlandsk flyselskap. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg forfølger ikke noen her. I alle dager jeg svarte henne og en til at det ikke er nødvendig å svare i alle tråder. Jeg vet ikke hva KLM er, annet enn nederlandsk flyselskap. Ok, der fikk jeg svar. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Hvorfor forfølger du MP i den grad? Nesten fristet til å tro at du og KMS (forkortelse) er en og samme. Du er nok inne på noe der. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Du er nok inne på noe der. Ja, det var særlig tydelig i svaret jeg fikk (kfr. lengre ned) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.