Gå til innhold

Møtte en mann

Gjest au au au.....det gjør vondt

Anbefalte innlegg

Gjest au au au.....det gjør vondt
Skrevet

Jeg har datet en mann en stund som jeg nå har oppdaget at driver og dater flere samtidig. Jeg vil ikke ha slikt og forstår at da ønsker jeg ikke møte han oftere.

Har mest lyst å ignorere han neste gang han ringer eller sender SMS, men synes det er litt dumt. Gidder ikke bruke tiden min på sånt idioteri, men det gjør litt vondt å føle seg bedratt.

Skrevet

Hva med å si det rett ut at du er skuffet over at han treffer flere samtidig? At møtene dere har hatt var fine og hadde betydd noe for deg, men at du nå ikke så grunnlag for videre møter? Da tror jeg det vil svi litt for ham også, og du får kvittet deg med litt gruff...

Gjest au au au.......det gjør vondt
Skrevet

Hva med å si det rett ut at du er skuffet over at han treffer flere samtidig? At møtene dere har hatt var fine og hadde betydd noe for deg, men at du nå ikke så grunnlag for videre møter? Da tror jeg det vil svi litt for ham også, og du får kvittet deg med litt gruff...

orker ikke å forklare for han hvordan jeg fikk vite at han treffer flere samtidig.....

Skrevet

orker ikke å forklare for han hvordan jeg fikk vite at han treffer flere samtidig.....

Nei, tenkte på at det var en mulighet. Synd for deg, for det er vondt å ha det slik og i tillegg gå og brenne inne med gruffet. Du bør j oavvikle, men på en måte han skjønner at noe har skjedd for deg og med følelsene dine. Han begynner vel å tenke, vil jeg tro...

Vet det er en mager trøst nå, men det er faktisk mange fisker i havet...

Skrevet

Bra forslag du kom med. Men det er sikkert ingen enkel ting å si om trådstarter hadde ekte følelser for denne mannen.

Huff, skuffelser i kjærlighet gjør ordentlig vondt.

Skrevet

Bra forslag du kom med. Men det er sikkert ingen enkel ting å si om trådstarter hadde ekte følelser for denne mannen.

Huff, skuffelser i kjærlighet gjør ordentlig vondt.

Ja huff... Tror man kan komme fortere videre om man har anledning til å klarer å si slikt på en sterk og sårbar måte. Da blir problemet hans plutselig...

Gjest Klaudia
Skrevet

Det er jo svært vanlig i dag og date flere samtidig. Nettopp derfor er det jo så viktig å avklare slike ting tidlig i dateprosessen!

Om han har gitt inntrykk av at du er den eneste han dater virker han falsk og jeg skjønner du føler det betratt på et vis.

Du trenger jo ikke å fortelle ha direkte at du vet han dater andre. Men hva med å bare ta opp temaet? Spør ham rett ut hva han syns om å date andre. Om han sier han foretrekker det, sier du din mening. Så kan han bestemme hva han vil gjøre med det.

Kommer ingenting godt utav å bare plutselig ignorere ham ihvertfall. Da skjønner han jo ingenting og vil ikke nødvendigvis lære noe av følgene for oppførselen sin. Det blir også lettere for ham å overføre skylden på deg og tenke at du er sær.

Gjest au au au ............det gjør vondt.
Skrevet

Det er jo svært vanlig i dag og date flere samtidig. Nettopp derfor er det jo så viktig å avklare slike ting tidlig i dateprosessen!

Om han har gitt inntrykk av at du er den eneste han dater virker han falsk og jeg skjønner du føler det betratt på et vis.

Du trenger jo ikke å fortelle ha direkte at du vet han dater andre. Men hva med å bare ta opp temaet? Spør ham rett ut hva han syns om å date andre. Om han sier han foretrekker det, sier du din mening. Så kan han bestemme hva han vil gjøre med det.

Kommer ingenting godt utav å bare plutselig ignorere ham ihvertfall. Da skjønner han jo ingenting og vil ikke nødvendigvis lære noe av følgene for oppførselen sin. Det blir også lettere for ham å overføre skylden på deg og tenke at du er sær.

Takk for svar. Du har rett, jeg bør ta dette opp med han. Har sendt han en hyggelig melding nå og bedt han ringe når han er hjemme fra en jobbreise. Hvis han ikke gjør det så er det over og ut, men ellers så møter jeg han og tar dette opp på en hyggelig måte. Jeg orker ikke å date han lenger hvis han er på leting fremdeles. Jeg får gjøre det klart for ham:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...