Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bare ha litt inntil husveggen og på Plantasjen hadde de bare 1 kg eller 3 kgs bokser.

Samboeren min påstår at det kommer gress av seg selv etterhvert, at plenen frør seg sjøl? Men det tar vel lengre tid og det blir mer ugress vil jeg tro.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har aldri sett vanlig gressfrø i mindre pakker enn 1 kg, men blomstereng-frø fins i vanlige småposer. Det inneholder gress og blir sikkert ok plen om det klippes...iallfall fram til mer hardføre gresstyper har sådd seg der. Ellers fins det noe som kalles reparasjonsblanding, kanskje det fins i mindre pakker?

Skrevet

Jeg har aldri sett vanlig gressfrø i mindre pakker enn 1 kg, men blomstereng-frø fins i vanlige småposer. Det inneholder gress og blir sikkert ok plen om det klippes...iallfall fram til mer hardføre gresstyper har sådd seg der. Ellers fins det noe som kalles reparasjonsblanding, kanskje det fins i mindre pakker?

Problemet løste seg da jeg fant ut at foreldrene mine hadde en pakke stående. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...