Gjest hhv Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Skal bare ha litt inntil husveggen og på Plantasjen hadde de bare 1 kg eller 3 kgs bokser. Samboeren min påstår at det kommer gress av seg selv etterhvert, at plenen frør seg sjøl? Men det tar vel lengre tid og det blir mer ugress vil jeg tro. 0 Siter
siameser Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg har aldri sett vanlig gressfrø i mindre pakker enn 1 kg, men blomstereng-frø fins i vanlige småposer. Det inneholder gress og blir sikkert ok plen om det klippes...iallfall fram til mer hardføre gresstyper har sådd seg der. Ellers fins det noe som kalles reparasjonsblanding, kanskje det fins i mindre pakker? 0 Siter
Gjest hhv Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Jeg har aldri sett vanlig gressfrø i mindre pakker enn 1 kg, men blomstereng-frø fins i vanlige småposer. Det inneholder gress og blir sikkert ok plen om det klippes...iallfall fram til mer hardføre gresstyper har sådd seg der. Ellers fins det noe som kalles reparasjonsblanding, kanskje det fins i mindre pakker? Problemet løste seg da jeg fant ut at foreldrene mine hadde en pakke stående. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.