Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er masse blåbær i skogen søker jeg herved om 2 uker ferie til. Vet at jeg allerede har hatt fri i et par måneder, men hvordan kunne jeg vite at det skulle dukke opp så mye bær akkurat nå?

Jeg trenger dessuten mer tid for å prokrastinere arbeidet og utfordringen som ligger foran meg/resten av livet. Trenger å sove lenge, stå opp spise sjokolade og ligge sammenkrøllet på sofaen mens jeg svitsjer tv-kanaler. Kanskje lager jeg litt kaffe. Titter ut av vinduet og sjekker yr.no før jeg setter kursen mot skog og de små blå som venter.

Dette er noe jeg virkelig har behov for å gjøre, sløve videre. I allefall i de kommende to ukene.

Bare si ja.

Skrevet

*Hehe* Her er det praktfullt nå i kveld og til og med lørdag. På søndag får jeg ungene tilbake for en siste ferieuke. De første tre ferieukene har vi regnet bort, det har knapt vært en dag uten regn, det var en dag med knallvær, da var jentungen syk og en dag med oppholds og ganske bra og da lå guttungen langflat. Denne uka er jeg på jobb og været er aldeles strålende. Til helga går jeg ut i den siste ferieuka som sagt og værvarslet sier vind og regn, regn og atter regn.

Hva er det værgudene har imot meg i år!?!?!? Jeg fortjener betterdø en skikkelig flott høst etter denne forgrømmade parodien på en sommer! *Snøft*

Men det er mye bringebær da.

Skrevet

*Hehe* Her er det praktfullt nå i kveld og til og med lørdag. På søndag får jeg ungene tilbake for en siste ferieuke. De første tre ferieukene har vi regnet bort, det har knapt vært en dag uten regn, det var en dag med knallvær, da var jentungen syk og en dag med oppholds og ganske bra og da lå guttungen langflat. Denne uka er jeg på jobb og været er aldeles strålende. Til helga går jeg ut i den siste ferieuka som sagt og værvarslet sier vind og regn, regn og atter regn.

Hva er det værgudene har imot meg i år!?!?!? Jeg fortjener betterdø en skikkelig flott høst etter denne forgrømmade parodien på en sommer! *Snøft*

Men det er mye bringebær da.

Forslår at du sender ungene dine ut i regnet for å plukke bær til deg.

Høsten kommer til å bli supervakker i år.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249589338' post='4188762]

Herved innvilget!

Mvh Dr Lotte

Hjertelig tusen takk Dr. Lotte. Jeg føler at du forstår meg.

Bare en liten ting til. Jeg trenger en stand-in som kan fikse ting ute i livet mens jeg har fri. Kan det ordnes?

Skrevet

Hjertelig tusen takk Dr. Lotte. Jeg føler at du forstår meg.

Bare en liten ting til. Jeg trenger en stand-in som kan fikse ting ute i livet mens jeg har fri. Kan det ordnes?

Du finner det meste på finn.no... ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249592761' post='4188777]

Du finner det meste på finn.no... ;-)

Da er Finn min venn...

Skrevet

Anbefales. Men da må du se etter litt kantareller i skogen også. ;)

Skrevet

Anbefales. Men da må du se etter litt kantareller i skogen også. ;)

Såklart.Kantaeller også. Jeg kan ta en måned fri til i stedet. Kjempefint om du stepper inn for meg i det vanlige livet:-) Tusen takk.

Skrevet

Finn er min.

Finn er jo mannen til Morsan! ;)

Skrevet

Gleder er til for å deles :-)

Skrevet

Ok. Men morsan er jo ikke her, så da er det fritt fram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...