Gå til innhold

Nyhetene fra Ikea - hva syns du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker grånyanser og hvitt sammen. Det blir så rent og lekkert. :-)

Skrevet

Mja... Rent og lekkert, men litt for livløst og for mye "møbelkatalog" for meg til å kunne bo i det selv.

Skrevet

I like! :) Spisestue/kjøkken, og stue hos meg er alt hvitt, svart, grått og sølv. Synes det er dritstilig, og trives kjempegodt. :) Etterhvert skal jeg bytte ut puter og gardiner i andre farger for variasjon. :) Så Ikeas nyheter passer meg utmerket. Er også glad i lilla. men min kjære ville helt ikke ha det i stua, fordi det ble litt for jenteleilighet for han, hehe.. men på soverommet går det i lilla i sengetøy, sengeteppe, puter, lysestaker osv.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, liker også det godt til kjøkken. Til stue og andre oppholdsrom blir det for kaldt.

Skrevet

I like! :) Spisestue/kjøkken, og stue hos meg er alt hvitt, svart, grått og sølv. Synes det er dritstilig, og trives kjempegodt. :) Etterhvert skal jeg bytte ut puter og gardiner i andre farger for variasjon. :) Så Ikeas nyheter passer meg utmerket. Er også glad i lilla. men min kjære ville helt ikke ha det i stua, fordi det ble litt for jenteleilighet for han, hehe.. men på soverommet går det i lilla i sengetøy, sengeteppe, puter, lysestaker osv.

Lilla er kult, ja! Litt metallisk eller blanke flater med lilla er kult. Så noen lilla skyvedører i glass på en nettside og det var skikkelig stilig. Lilla kan faktisk være litt macho også, med det rette tilbehøret.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg leide en leilighet med grå stue for noen år siden. Aldri har jeg følt meg så deprimert som da. Ergo blir det aldri noe dominerende grått der jeg skal bo.

Gjest litt lite fornybare møbler
Skrevet

Helt ok med fargene, men er litt lei ikea sine møbler generellt. Har hatt litt av det men foretrekker nå å kjøpe dyrere og penere/sterkere møbler hos veletablerte firmaer.

Ikea blir litt sånn studenthybel for min del. Greit nok , men gørrlei etter som årene går. Synes ikke forandringene er store nok hos dem. Og tekstilene er ofte altfor bråkete og knallfargede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...