Gå til innhold

Leie ut feriehus?

Anbefalte innlegg

Gjest kibini
Skrevet

Finnes det et nettsted der privatpersoner kan leie ut feriehus/leiligheter?

Fortsetter under...

Gjest kibini
Skrevet

http://www.boligbytte.no

Var det noe sånt du tenkte på?

Jeg har ikke noe jeg kan bytte bort, for å si det sånn. Jeg tenkte mer på de som har kjøpt seg leilighet i syden, men som ikke bruker den hele sommeren og som kan tenke seg å leie den bort en uke. Evt om det finnes pålitelige firmaer som leier ut leiligheter på ukesbasis. Finner flere på zett.no, men hvem kan man stole på?

Skrevet

Jeg har ikke noe jeg kan bytte bort, for å si det sånn. Jeg tenkte mer på de som har kjøpt seg leilighet i syden, men som ikke bruker den hele sommeren og som kan tenke seg å leie den bort en uke. Evt om det finnes pålitelige firmaer som leier ut leiligheter på ukesbasis. Finner flere på zett.no, men hvem kan man stole på?

Søk på feriebolig europa, da får du ganske mange treff.

Tror Novasol har et ganske plettfritt rykte :)

Gjest Elextra
Skrevet

Det finnes massevis av slike firmaer, f.eks. www.novasol.com.

Mange norske leier ut via Finn.no, og mange har bare en ekstra annonse på finn, som igjen linker til et utenlandsk utleiefirma. Fordelen ved å leie ut via et firma/agentur er jo at de bl.a. tar seg av all formidling, markedsføring og betaling.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...