Gjest Ulvinnen Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg har ikke kunnet logge meg på Twitter siden i går kveld. Er det flere som har problemer? 0 Siter
Gjest vg-nett Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 les på vg-nett, twitter er nede pga angrep. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 les på vg-nett, twitter er nede pga angrep. Har du en link? 0 Siter
Gjest vg-nett Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Har du en link? lat idag ? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=556552 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 lat idag ? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=556552 Det der er bare den samme meldingen som stod der i går, som ikke er oppdatert. Jeg kom inn på Twitter etter det. Så jeg trodde du hadde funnet noe nytt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg kommer heller ikke inn der nå. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg kommer heller ikke inn der nå. Godt å høre at det er flere. Da satser jeg på at det ikke bare er noe galt med kontoen min. I går fikk jeg beskjed om at den var sperret, pga mange innloggingsforsøk. (Kanskje spam-forsøk fra noen andre?) 0 Siter
siameser Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Det virker ikke helt i orden enda. Jeg kan logge meg på, men det tar mange forsøk før meldingene jeg skriver går gjennom. Dessuten begynte jeg å følge noen med en feil, og får ei feilmelding om jeg prøver å slette det nicket fra lista! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Det virker ikke helt i orden enda. Jeg kan logge meg på, men det tar mange forsøk før meldingene jeg skriver går gjennom. Dessuten begynte jeg å følge noen med en feil, og får ei feilmelding om jeg prøver å slette det nicket fra lista! Da er nok Twitter fortsatt ustabil. Jeg kommer inn av og til nå, men blir kastet ut. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Da er nok Twitter fortsatt ustabil. Jeg kommer inn av og til nå, men blir kastet ut. Har problemer ennå, kommer så vidt inn, men ikke lengre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.