Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje en antikvitetshandler vet dette?

Godt poeng! Om jeg ikke finner det på nettet så skal jeg forøkse det - takk skal du ha! :o)

Skrevet

kanskje en antikvitetshandler vet dette?

Nå bor ikke du i Oslo Lillemus, men vi hadde samme problem. Hadde arvet noen flotte gamle gafler som vi gjerne ville finne mer ut av, samt et komplett bestikk i jugend stil. Hos David Andersen var det folk med både kunnskap og en haug med gamle bøker, kataloger etc etc, og vi fikk svar på våre spørsmål da vi var innom butikken. Har dere kanskje en lignende "ærverdig" gullsmed i Trondheim? Ville blitt overrasket om du fant kataloger for utgått bestikk på nett, men aldri si aldri

Skrevet

Nå bor ikke du i Oslo Lillemus, men vi hadde samme problem. Hadde arvet noen flotte gamle gafler som vi gjerne ville finne mer ut av, samt et komplett bestikk i jugend stil. Hos David Andersen var det folk med både kunnskap og en haug med gamle bøker, kataloger etc etc, og vi fikk svar på våre spørsmål da vi var innom butikken. Har dere kanskje en lignende "ærverdig" gullsmed i Trondheim? Ville blitt overrasket om du fant kataloger for utgått bestikk på nett, men aldri si aldri

Sølvsmia i Munkegata kanskje?! Eldgammel familiebedrift, ellers har vi jo Riibe som selger og kjøper slike ting http://www.riibe.com/

Skrevet

Det er en del bestikkbilder på http://www.skattekisten.no

Men ikke spør meg om disse er utgått / antikke eller i salg og godt kjent av alle...

Kommer ikke inn på butikkdelen der nå, noe som ikke funker som det skal ser jeg, men har lagt inn bokmerke og skal sjekke siden. Takk!!!

Mary Poppins
Skrevet

Har du mulighet til å legge ut bilde eller sende det til meg?

Skrevet

Har du mulighet til å legge ut bilde eller sende det til meg?

Kan sende på mail, send meg en mail så jeg får adressen din

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...