Gå til innhold

Hvor skal vi reise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''

Skjønner. Da er det i grunnen best å bli hjemme. Svineinfluensa, ETA, IRA, jordskjelv, flom og oversvømmelser, flyet kan dette ned, matforgiftning og forstoppelse, solstikk, dehydrering, brennmaneter, rasfare - det er så meget som kan gå galt''

Ja - omtrent alt er nevnt - bortsett fra brennmaneter - fordi han bader jo ikke...

Men - vi lå og pratet halve natta - det blir muligens en løsning. Han skrev i alle fall under på fullmaktene til passene, så i morgen skal jeg på passkontoret med ungene. Må bare finne fødselsattestene. De ligger i en konvolutt et sted. Må ha storleting i ettermiddag,

Lykke til med leitinga! :) Godt dere er på glid i forhold til å finne en ok løsning. :)

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

12

• cathlin

7

• annegunn

6

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lykke til med leitinga! :) Godt dere er på glid i forhold til å finne en ok løsning. :)

Jeg fant papirene!!!! Ble så utrolig lettet.

Så nå skal jeg troppe opp på passkontoret når de åpner i morgen klokka ti, og få gjort unna det, slik at ikke en eventuell reise skal bli avlyst pga manglende pass!

Jeg prøvde å sjekke litt mer i dag, og se på litt andre steder enn Mallorca og Kreta/Kypros. Finnes det ikke charterturer til fastlands-Spania tro? Fant ikke noe om det....

Gjest høstløv
Skrevet

Så nå skal jeg troppe opp på passkontoret når de åpner i morgen klokka ti, og få gjort unna det, slik at ikke en eventuell reise skal bli avlyst pga manglende pass!

Jeg prøvde å sjekke litt mer i dag, og se på litt andre steder enn Mallorca og Kreta/Kypros. Finnes det ikke charterturer til fastlands-Spania tro? Fant ikke noe om det....

Det er ikke charterturer til fastlandsspania.

Men Norwegian la ut billige billetter i dag.

Skrevet

Hvorfor er det ikke pakketurer til fastlands-Spania?????!!!!

For sånne amatører som oss, så hadde det jo vært veldig greit med en pakketur (hvis det nå blir tur da....) - og Mallorca frister jo ikke når det er terrorbomber der!

Skrevet

Hvorfor er det ikke pakketurer til fastlands-Spania?????!!!!

For sånne amatører som oss, så hadde det jo vært veldig greit med en pakketur (hvis det nå blir tur da....) - og Mallorca frister jo ikke når det er terrorbomber der!

candyqueen_83
Skrevet

Anbefaler fastlands-Hellas ;O)))

Skrevet

Anbefaler fastlands-Hellas ;O)))

Er det pakketurer dit da?

Nå har jeg sveipet over både Ving, Apollo og Startour sine sider - og det ser ut til at det stort sett er øyene pakketurene går til?

candyqueen_83
Skrevet

Er det pakketurer dit da?

Nå har jeg sveipet over både Ving, Apollo og Startour sine sider - og det ser ut til at det stort sett er øyene pakketurene går til?

Vi hadde fly + hotell til Parga i fjor hvertfall. Finnes jo andre steder på fastlandet også da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan du ikke bare la mannen bli igjen hjemme og skaffe deg en elsker for utenlandsopphold som krever flyreise?

Vi lever da tross alt i 2009.

Skrevet

Kan du ikke bare la mannen bli igjen hjemme og skaffe deg en elsker for utenlandsopphold som krever flyreise?

Shit, bra plan! Hehe.

Skrevet

Det alternativet hadde jeg ikke tenkt på :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...