Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags truser har du på deg når du leser dette?

Iflg Sheila, så har majoriteten av norske kvinnfolk på seg utvaskede, gråaktige og slappe bestemorSloggitruser. Jeg nekter å tro at dere er så trasige, så ut med det! Ingen juksing!

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Haha! En rosa hipster på meg i dag ;O)

Skrevet

Jeg har på meg en av mine nye favoritt-truser: En sort bokser fra Pierre Robert. De er kjempegode og jeg har kjøpt minst 20 stk. av dem. Sexy? Muligens ikke. Men det bryr jeg meg ikke om, bare de er gode å ha på seg og ikke har strikker som strammer:-) Men nå skal det sies at det ikke er så lange ben på denne bokseren da:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har en sort, ettersittende truse. Den er hverken utvasket eller slapp. Men jeg aner ikke hvilket merke den har, gidder ikke å sjekke. Det er en "vanlig" truse, hverken hipster, boxer eller tanga.

Gjest Lilje30
Skrevet

Akkurat nå har jeg på meg en vanlig truse fra Pierre Roberts.

Skrevet

Svart ettersittende Triumph i litt blankt stretchstoff. Vanlig kjedelig taitrusefasong.

Enn du da? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249679326' post='4189111]

Svart ettersittende Triumph i litt blankt stretchstoff. Vanlig kjedelig taitrusefasong.

Enn du da? ;-)

Sikkert en sliten, utvasket bokser....For jeg har absolutt et inntrykk av at trådstarter er en mann:-) Herregud hvor lei jeg er av at kvinner skal være sexy til enhver tid.....:-(

candyqueen_83
Skrevet

Sikkert en sliten, utvasket bokser....For jeg har absolutt et inntrykk av at trådstarter er en mann:-) Herregud hvor lei jeg er av at kvinner skal være sexy til enhver tid.....:-(

Enig. Ganske få sexy truser i min skuff :P

også en mor
Skrevet

Jammen tror jeg at jeg er litt enig! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har på meg en av mine nye favoritt-truser: En sort bokser fra Pierre Robert. De er kjempegode og jeg har kjøpt minst 20 stk. av dem. Sexy? Muligens ikke. Men det bryr jeg meg ikke om, bare de er gode å ha på seg og ikke har strikker som strammer:-) Men nå skal det sies at det ikke er så lange ben på denne bokseren da:-)

Pssst.. jeg har også noen av dem! :-)

Gjest MayLynn
Skrevet

Ei ny rosa - jeg kjøpte nettopp en del nye - etter at jeg hadde lest det samme som deg ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jammen godt du spurte i dag, når jeg har det mørkeblå blondesettet på! :D

Hehe, har altfor ofte på hva jeg kaller "komforttruser", og trives egentlig med det.

Men - enig i kommentarene om at det er litt irriterende for oss kvinner at vi forventes å ha på oss lekkert og mer eller mindre ubehagelig blondeundertøy, mens mennene kan stille i loslitte boksere. Ikke at jeg ønsker å se dem i blonder, men ;).

Skrevet

Pssst.. jeg har også noen av dem! :-)

Jeg er veldig kresen på truser, bare så det er sagt. Men akkurat denne bokseren fra Pierre Robert er noe av det mest fantastiske jeg har brukt:-) Da jeg oppdaget den, robbet jeg stativene i dagligvaren for alle som hang der i en periode. Jeg elsker comfort, og alt annet gir jeg blaffen i :-)

Skrevet

Lilla og sort blonde string.

Utvaska underbukser eier jeg ikke.

Men det er bare fordi jeg elsker shoppe undertøy, så det rekker aldi bli utvasket! ;P

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er veldig kresen på truser, bare så det er sagt. Men akkurat denne bokseren fra Pierre Robert er noe av det mest fantastiske jeg har brukt:-) Da jeg oppdaget den, robbet jeg stativene i dagligvaren for alle som hang der i en periode. Jeg elsker comfort, og alt annet gir jeg blaffen i :-)

Jeg liker dem også, og de ser faktisk ørlite mer ok ut enn del av mine andre komforttruser!

Har ellers en del Calida, som jeg også liker på komfortsiden.

også en mor
Skrevet

Bilder eller link til vidunderet? ;)

Skrevet

Jammen godt du spurte i dag, når jeg har det mørkeblå blondesettet på! :D

Hehe, har altfor ofte på hva jeg kaller "komforttruser", og trives egentlig med det.

Men - enig i kommentarene om at det er litt irriterende for oss kvinner at vi forventes å ha på oss lekkert og mer eller mindre ubehagelig blondeundertøy, mens mennene kan stille i loslitte boksere. Ikke at jeg ønsker å se dem i blonder, men ;).

Åhh....jeg har ikke ord for hvor lei jeg er av at kvinner skal være sexy til enhver tid....."Ta meg som det er - eller la det være" - er mitt slagord:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Lilla og sort blonde string.

Utvaska underbukser eier jeg ikke.

Men det er bare fordi jeg elsker shoppe undertøy, så det rekker aldi bli utvasket! ;P

Hvor mange truser har du samlet opp da..?

Regner med du ikke gir dem til loppemarked ;)

også en mor
Skrevet

Jeg liker dem også, og de ser faktisk ørlite mer ok ut enn del av mine andre komforttruser!

Har ellers en del Calida, som jeg også liker på komfortsiden.

De beste trusene jeg har og som jeg regner som comfort-truse nummer én, er sloggi sine helt uten sømmer, i sånn satengaktig materiale. Ingen over, ingen ved siden av :D

ps. Har hørt at de nå lages i bommull-utgave også. Må testes snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...