Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så må man jo tenke på de mødrene som ikke har mat nok til alle barna...

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En mørk blå Bjørn Borg-boxer.

Jeg bruker kun boxere... Enten BB eller et merke som heter pieces... og litt Pierre Robert. Noen er utvasket, andre freshe og fine. Ingen er string, til mannens store fortvilelse. ;)

Skrevet

Jeg har forresten ikke en eneste truse som er/har vært hvit. Jeg hadde noen, men farget de mørkeblå i stedet.

Skrevet

Jeg har forresten ikke en eneste truse som er/har vært hvit. Jeg hadde noen, men farget de mørkeblå i stedet.

Haha, så typisk! ;P

Jeg farget (eller Snaxy) farget mine hvite rosa engang... Sånn gammelrosa. Grusomme! Hehe!

Gjest upsy daysi
Skrevet

Flaut nok så har jeg på meg en hvit bestemor truse akkurat idag.

Gjest Hinkel Pinkel
Skrevet

Er din man enig med deg i at undertøy er viktig for å tenne på deg sexuelt?

Så vanvittig interessert du er i mora2 sitt sex og truseliv da?

Skrevet

Nå vet jeg egentlig ikke hva slike tråder egentlig skal være motiverende for. Mannen som stilte spørsmålet er jo totalt fraværende:-( Og dermed ender det vel opp med å sprike i alle retninger, og motivere folk ut fra deres nødvendige og unødvendige motiver.

Den fikk meg til å tenke på undertøysskuffen min, som trenger en total makeover...

Skrevet

Og så må man jo tenke på de mødrene som ikke har mat nok til alle barna...

Hehe, den var nok muligens litt for intern ;)

Skrevet

''Hmm.. Nei, jeg syns en mann ( som oftest min egen) er veldig sexy i enkelte boksere. Helst trange, og glatt stoff. Mmmm.''

Jeg er helt enig med deg!!! Kjæresten min iført bare en ny og lekker tettsittende bokser er det deiligste synet jeg vet om og jeg blir mo i knærne og mere til ved synet!!!

Om han kom i en gammel og slapp vanlig truse ble det ikke helt det samme nei. Men nå tror jeg at jeg har fått kastet alle trusene hans så det er bare boksere igjen, noen av dem begynte å bli slitte og hullete og *kremt* et par av dem fikk vel litt hjelp til å bli hullete.... ;o) Borte er de i alle fall!

Pass deg nå - før du blir "arrestert" av dol-damer som mener det er på grensen til overgrep å blande seg inn i hva mannfolka tar på seg!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe, den var nok muligens litt for intern ;)

Kanskje det. Men jeg tror nok burke tok den ;)

Bare ta et søk og se hvor mange innlegg hun har ;)

Skrevet

Du kjenner meg og naiviteten min ;-P

Skrevet

Hvit string - sloggi

Bruker bare string om dagen, svart eller hvit sloggi (med blonde eller noen sånne strasstener)

Om natta, hvis jeg bruker noe, har jeg en enkel vanlig bomullstruse (må ihvertfall det når jeg har mensen, men nå er jeg gravid)

Skrevet

Jeg har på meg en hvit hipster i bomull. Ikke så spennende, men den er _hvit_ (ikke grå!) og sitter akkurat som den skal :o)

Skrevet

I dag har jeg på meg et par svarte Sloggi. De er ca 2 mnd gamle og faste og fine i formen :)

De er av type TAI, og ikke sååå bestemor-aktige :)

Gjest hun uten truse
Skrevet

Jeg har ikke truse på i dag heller, jeg.

Og jeg kutter fast nick for å slippe at assosiasjonen til alle mine seinere innlegg blir at de skrives av:

Skrevet

Pass deg nå - før du blir "arrestert" av dol-damer som mener det er på grensen til overgrep å blande seg inn i hva mannfolka tar på seg!!

*Fnis* Det har jeg opplevd så mange ganger at det overlever jeg fint. :o)

Skrevet

Jeg forstår overhodet ikke at trusene mine skal ha sammenheng med hvor mange innlegg jeg har skrevet?

Det er riktig som togli skriver, dette blir for internt.

Gjest harriette
Skrevet

Du er i gang igjen, ser jeg. Jeg synes du er minst like tullete som den du prøverå gjøre narr av her. En person er uenig med deg og dine venninner, og dermed er hun den du vet. Hva har burke gjort galt, egentlig?

Dette er kjerrringoppførsel.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du er i gang igjen, ser jeg. Jeg synes du er minst like tullete som den du prøverå gjøre narr av her. En person er uenig med deg og dine venninner, og dermed er hun den du vet. Hva har burke gjort galt, egentlig?

Dette er kjerrringoppførsel.

Og hvem er så du da? Du har bare 14 innlegg, det første 6. august. Kritikk fra personer uten fast nick legger jeg ikke vekt på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...