Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Gjest harriette
Skrevet

Og hvem er så du da? Du har bare 14 innlegg, det første 6. august. Kritikk fra personer uten fast nick legger jeg ikke vekt på.

Neivel, da får du vel bare se bort fra mine. Jeg bruker aldri samme nick særlig lenge, men det betyr ikke at jeg ikke legger merke til hva som skjer. Jeg er i min fulle rett til å si min mening, og fast nick er ikke et krav her inne såvidt meg bekjent.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neivel, da får du vel bare se bort fra mine. Jeg bruker aldri samme nick særlig lenge, men det betyr ikke at jeg ikke legger merke til hva som skjer. Jeg er i min fulle rett til å si min mening, og fast nick er ikke et krav her inne såvidt meg bekjent.

Og det skal du holde fast på. Vi som ikke bruker fast nick har like mye rett her som de andre. Skulle bare mangle.

Gjest Ingen bestemor her nei
Skrevet

I dag når jeg leser dette har jeg på meg en "gammelrosa" he he blondesak. Den er i hel blonde og går inn "bak" som en string. Sidene er litt brede, i blonde. Småsexy, pen sak dette her da synes jeg.

Jeg går aldri i "bestemortruser". Jeg bruker alltid stringtruser, og liker dem pene. Altså med pynt, litt blonde el De som ikke har noe pynt er hele og pene.

Jeg har kun en strørre truse, en sånn hipster. Kjøpte meg en for å prøve og den er behagelig, men blir litt for stor for meg. Den bruker jeg når jeg skal kle av meg hos fysioterapauten ol

Så her i heimen er det ikke bestemor ennå i allefall :D

Skrevet

Dette er spørsmål om miljø også. Ærlig talt når jeg har mensen så er det viktigst å ha behagelige bomullstruser på. Jeg har stort sett ikke noe annet enn sloggitruser og de finnes i mange varianter. Det er da noe som er viktigere for meg i livet enn trusene mine.

Jeg velger nok ikke de mest utvaskede når jeg skal besøke kjæresten min eller han meg, men jeg prioriterer pengene mine på annet enn nye truser hele tiden.

Nå har vel så og si ingen bomullstruser. Og alle trusene jeg har, er komfortable. Men det går an å finne noe som er komfortabelt og sexy også.

Sloggi finner du ikke i mine skuffer. Har prøvd, men det var noen av de verste trusene jeg noen gang har prøvd og var rett og slett bortkastet penger.

Når det gjelder sexy truser, hadde jeg like mange av dem da jeg var singel og så og si levde i sølibat, som nå som jeg er samboer... så det er ikke for mannen sin del jeg tar på sexy undertøy...

Skrevet

Jeg har på meg et par fine boxer-hipsters - grå, men ikke utvaskede.

Gjest Elextra
Skrevet

Bare en kommentar knyttet til kvaliteten på undertøyet:

Jeg reagerer på at mange av de finere trusene mine skal vaskes på 30 grader!" Jeg synes det er ganske uhygienisk å vaske undertøy i såpass kaldt vann, og det er nok en av grunnene til at jeg foretrekker bomull til daglig. Kjekt med hvite truser som kan hives i maskinen på 60 grader :-).

Skrevet

Nå har vel så og si ingen bomullstruser. Og alle trusene jeg har, er komfortable. Men det går an å finne noe som er komfortabelt og sexy også.

Sloggi finner du ikke i mine skuffer. Har prøvd, men det var noen av de verste trusene jeg noen gang har prøvd og var rett og slett bortkastet penger.

Når det gjelder sexy truser, hadde jeg like mange av dem da jeg var singel og så og si levde i sølibat, som nå som jeg er samboer... så det er ikke for mannen sin del jeg tar på sexy undertøy...

Sloggi er de beste trusene og de finnes i mange varianter. Når jeg har mensen så velger jeg de som er behagelige og mest vaskede.

Skrevet

Sloggi er de beste trusene og de finnes i mange varianter. Når jeg har mensen så velger jeg de som er behagelige og mest vaskede.

Som jeg skrev... det jeg har prøvd av sloggi, var bortkasta penger. Ubehagelig å bruke.

Og når jeg har mensen... Så lenge undertøyet jeg har på meg er behagelig, gjør det jo ikke noe å ta seg litt godt ut da også. :-)

Skrevet

Som jeg skrev... det jeg har prøvd av sloggi, var bortkasta penger. Ubehagelig å bruke.

Og når jeg har mensen... Så lenge undertøyet jeg har på meg er behagelig, gjør det jo ikke noe å ta seg litt godt ut da også. :-)

Det er noen dager siden tråden startet og jeg har byttet truser mer enn engang, og nå har jeg på meg svart sloggitruse med blonder. Føler meg ganske sexy i den. Sloggi er de beste for meg. Får aldri noen irritasjoner i underlivet når jeg bruker sloggi.

Gjest harriette
Skrevet

Det er noen dager siden tråden startet og jeg har byttet truser mer enn engang, og nå har jeg på meg svart sloggitruse med blonder. Føler meg ganske sexy i den. Sloggi er de beste for meg. Får aldri noen irritasjoner i underlivet når jeg bruker sloggi.

Jeg får ikke helt ordene Sloggi, irritasjon i underlivet og sexy brukt sammen til å stemme. Jeg hadde fått innovertiss hvis det ikke var for at jeg allerede har det;)

Skrevet

Jeg får ikke helt ordene Sloggi, irritasjon i underlivet og sexy brukt sammen til å stemme. Jeg hadde fått innovertiss hvis det ikke var for at jeg allerede har det;)

Jeg blir aldri irritert i underlivet når jeg har på meg sloggitruser. Jeg har på meg svart sloggitruse nå med blonder og føler meg sexy. Tror ikke jeg kan forklare dette noe nærmere.

Skrevet

Det er da mange sloggitruser som er fine. Denne her, i svart, er en av mine virkelige favoritter:

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=37287&productId=240018&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dsloggi%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1

Skrevet

Jeg har mange slike både i hvitt og svart.

Jeg også og jeg synes de er rålekre. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg også og jeg synes de er rålekre. :o)

Rålekre de Sloggitrusene!? *LOL*

De går under hva jeg kaller komforttruser, som er helt ok til hverdags, men ikke akkurat hva man tar på seg om man skal føle seg litt lekker :).

Skrevet

Rålekre de Sloggitrusene!? *LOL*

De går under hva jeg kaller komforttruser, som er helt ok til hverdags, men ikke akkurat hva man tar på seg om man skal føle seg litt lekker :).

Vel, jeg synes de er lekre. :o)

candyqueen_83
Skrevet
Skrevet

Jeg har aldri eid en sloggi, men for alt jeg vet kan de være fine og gode.

Akkurat nå har jeg på med en sort stringtruse, men det er i grunnen sjelden jeg bruker string. De fleste trusene mine for tiden er av typen hipsters med en liten blondekant. Hvite eller svarte. Ikke noe spes verken i retning av supersexy eller supertreig.

Skrevet

*knise*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...