Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev... det jeg har prøvd av sloggi, var bortkasta penger. Ubehagelig å bruke.

Og når jeg har mensen... Så lenge undertøyet jeg har på meg er behagelig, gjør det jo ikke noe å ta seg litt godt ut da også. :-)

''Og når jeg har mensen... Så lenge undertøyet jeg har på meg er behagelig, gjør det jo ikke noe å ta seg litt godt ut da også. :-)''

Enig!

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bare en kommentar knyttet til kvaliteten på undertøyet:

Jeg reagerer på at mange av de finere trusene mine skal vaskes på 30 grader!" Jeg synes det er ganske uhygienisk å vaske undertøy i såpass kaldt vann, og det er nok en av grunnene til at jeg foretrekker bomull til daglig. Kjekt med hvite truser som kan hives i maskinen på 60 grader :-).

Helt enig med deg i at undertøy bør kunne vaskes på 60 grader. jeg vasker alle mine truser på det - uansett hva de er merket med, og det tåler de aller fleste truser! Det er mye undermerking av plagg fordi produsenten vil unngå klager...

Gjest Elextra
Skrevet

Helt enig med deg i at undertøy bør kunne vaskes på 60 grader. jeg vasker alle mine truser på det - uansett hva de er merket med, og det tåler de aller fleste truser! Det er mye undermerking av plagg fordi produsenten vil unngå klager...

''Det er mye undermerking av plagg fordi produsenten vil unngå klager...''

Vet det, men undertøy av silke og/eller nylon tåler definitivt ikke 60 grader. Det har (ved feil) vært forsøkt...

Skrevet

Samme her. Kan ikke huske noen har blitt ødelagt..

Gjest Elextra
Skrevet

Samme her. Kan ikke huske noen har blitt ødelagt..

Min erfaring er at det blir temmelig slapt i elastikken ved å vaskes på 60 grader, og tøyet mister glansen.

Skrevet

Min erfaring er at det blir temmelig slapt i elastikken ved å vaskes på 60 grader, og tøyet mister glansen.

Hmm.. Det har jeg ikke merket. Men kommer kanskje ann på hvor ofte man vasker de?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...