Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange truser har du samlet opp da..?

Regner med du ikke gir dem til loppemarked ;)

Uff, jeg har altfor mye undertøy... Jeg har en skuff til hipster/underbukser. Og en skuff til string/tai.

Snaxy har for en tid siden snekret opp en rekke med knagger på soverommet. Der har jeg hengt en haug med bhèr. Hadde ikke plass til flere i skuffen..

Hehe, så det er ille...Uff... *rødme*

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

også en mor
Skrevet

Uff, jeg har altfor mye undertøy... Jeg har en skuff til hipster/underbukser. Og en skuff til string/tai.

Snaxy har for en tid siden snekret opp en rekke med knagger på soverommet. Der har jeg hengt en haug med bhèr. Hadde ikke plass til flere i skuffen..

Kanskje starte en ny tråd: FU: hvor mange truser har du? og hvor mange BH'er. hehe

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, hørtes voldsomt ut!

Skrevet

Kanskje starte en ny tråd: FU: hvor mange truser har du? og hvor mange BH'er. hehe

Haha, ja ikke sant! Uff, jeg vet ikke om jeg tør telle engang! ;P

Skrevet

Jeg har riktignok noe Sloggi-liknende, men den er ny og kritthvit.

også en mor
Skrevet

Haha, ja ikke sant! Uff, jeg vet ikke om jeg tør telle engang! ;P

Du skal ikke se bort i fra at jeg kan slå deg... *rødme litt jeg også*

(har jobbet i "gamet")

Skrevet

Bilder eller link til vidunderet? ;)

Jeg har lett og lett...men finner ingen link til vidunderet:-) Men du finner dem i alle de vanlige dagligvarebutikkene, og de koster ca. 70 kr. pr. stk.

Skrevet

Du skal ikke se bort i fra at jeg kan slå deg... *rødme litt jeg også*

(har jobbet i "gamet")

Hihi, godt jeg ikke er alene! ;P

Skrevet

Jeg har riktignok noe Sloggi-liknende, men den er ny og kritthvit.

Alle hvite bomullstruser holder seg da hvite ved vask på 60-90 grader? Da er det verre med de som er laget av syntetisk materiale...Grøss:-(

Skrevet

Hehe, hørtes voldsomt ut!

Jaaa..Det er litt voldsomt..

Men så har jeg mye å velge mellom da. Jeg har kjøper som regel sett. Og mann slipper se meg i gamle utslitte truser! ;P

*finner unnskyldninger* ;)

også en mor
Skrevet

Jeg har lett og lett...men finner ingen link til vidunderet:-) Men du finner dem i alle de vanlige dagligvarebutikkene, og de koster ca. 70 kr. pr. stk.

Er det de der med hvite "pappesker" rundt?

Har vært redd for at sømmen skal stramme og at jeg skal få "bulk" i overgangen ;P (går jo sømløs til vanlig) ;)

Skrevet

Er det de der med hvite "pappesker" rundt?

Har vært redd for at sømmen skal stramme og at jeg skal få "bulk" i overgangen ;P (går jo sømløs til vanlig) ;)

Ja, det er de, ja:-) Det er bilde av truse/farge/størrelse utenpå, så det er ikke lett å ta feil:-)

også en mor
Skrevet

Ja, det er de, ja:-) Det er bilde av truse/farge/størrelse utenpå, så det er ikke lett å ta feil:-)

Hvordan er de i størrelsen?

Skrevet

Jeg er veldig kresen på truser, bare så det er sagt. Men akkurat denne bokseren fra Pierre Robert er noe av det mest fantastiske jeg har brukt:-) Da jeg oppdaget den, robbet jeg stativene i dagligvaren for alle som hang der i en periode. Jeg elsker comfort, og alt annet gir jeg blaffen i :-)

Gubben shopper bare det han kaller "Rema-truser" til seg sjøl, og det er altså Pierre Robert-boxere ;) Han liker det blanke stoffet og påstår at dette er de eneste underbuksene som duger for mannfolk ;)

Skrevet

Hvordan er de i størrelsen?

Jeg liker å tenke at de er litt små:-) De krymper kanskje litt ved første vask. Nå tørker jeg de i tørketrommel, så det kan jo også være der de går litt sammen.

Skrevet

zip it? ser ikke zippen jeg ;P

Ups, er riktignok ikke dette merket jeg har, men trusa er likedan ;-)

også en mor
Skrevet

Ups, er riktignok ikke dette merket jeg har, men trusa er likedan ;-)

he-he

Trusa er fin den! ;)

Skrevet

Gubben shopper bare det han kaller "Rema-truser" til seg sjøl, og det er altså Pierre Robert-boxere ;) Han liker det blanke stoffet og påstår at dette er de eneste underbuksene som duger for mannfolk ;)

He..he....Velkommen hjem, togli :-) Jeg tenkte bekymret på deg og svineinfluensa i Spania, men det ser jo ut til at du har klart deg bra :-)

Mine boksere fra PR er ikke blanke og ettersittende. De er sorte og i ren, matt bomull:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...