Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He..he....Velkommen hjem, togli :-) Jeg tenkte bekymret på deg og svineinfluensa i Spania, men det ser jo ut til at du har klart deg bra :-)

Mine boksere fra PR er ikke blanke og ettersittende. De er sorte og i ren, matt bomull:-)

Ok :)

Takk skal du ha:) Jeg overlevde heldigvis ;) Ungene syntes det var litt "skummelt" å se en hel familie med munnbind på flyplassen når vi skulle hjem (de skulle til Berlin), men vi regna med de bare var litt "overhysteriske" ;-)

Skrevet

Ja, der har du den :-) Kjøp den størrelsen som passer til deg du:-) Jeg tror de fleste kvinner vil like en slik truse til daglig bruk. Ikke forførende - men bare komfort:-) Datteren min vil vel kalle det "mens-truse", antar jeg:-)

Skrevet

Fant akkurat den linken ett minutt og 23 sekund før deg ;) hihi

Søren òg!!!!

;)

også en mor
Skrevet

Ja, der har du den :-) Kjøp den størrelsen som passer til deg du:-) Jeg tror de fleste kvinner vil like en slik truse til daglig bruk. Ikke forførende - men bare komfort:-) Datteren min vil vel kalle det "mens-truse", antar jeg:-)

'' Datteren min vil vel kalle det "mens-truse", antar jeg:-) ''

HA HA, har ei av samme sorten her i huset! :D

Skrevet

Ja, den :-)

Den så deilig ut :)

Jeg liker mye bedre slike truser enn stringtruser!

Skrevet

Ok :)

Takk skal du ha:) Jeg overlevde heldigvis ;) Ungene syntes det var litt "skummelt" å se en hel familie med munnbind på flyplassen når vi skulle hjem (de skulle til Berlin), men vi regna med de bare var litt "overhysteriske" ;-)

Jeg har tenkt mer på deg enn du aner. For jeg skjønte at du var i Spania da du forsvant fra forumet. Og jeg var virkelig bekymret for deg:-) Huff....litt flaut å innrømme - men det er sannheten:-)

Skrevet

Jeg har på meg bestemoraktige Sloggitruser,og ja de er gråe og utvaskede. Hvorfor ikke? Jeg har mensen og kjæresten er bortreist. Om han hadde vært hjemme, SOOOOO.

De som mener at kvinner skal være sexy til enhver tid får begynne å gjøre noe med hjernekapasiteten sin. Ikke tenke på underbuksene til alle andre. Snakk om blondiner...............

Skrevet

Den så deilig ut :)

Jeg liker mye bedre slike truser enn stringtruser!

Stringtruse kommer ikke på min kropp:-( Det får jo bare være måte på hvor mye en skal la seg dirigere av samfunn og nykker:-( Å gå rundt hele dagen med en string som gnager i rumpen ...aldri i livet:-(

Skrevet

Jeg har på meg bestemoraktige Sloggitruser,og ja de er gråe og utvaskede. Hvorfor ikke? Jeg har mensen og kjæresten er bortreist. Om han hadde vært hjemme, SOOOOO.

De som mener at kvinner skal være sexy til enhver tid får begynne å gjøre noe med hjernekapasiteten sin. Ikke tenke på underbuksene til alle andre. Snakk om blondiner...............

LOL:-) Kunne ikke vært mer enig :-) Som om det er trusa som bestemmer hvor sexy man er :-)

Skrevet

LOL:-) Kunne ikke vært mer enig :-) Som om det er trusa som bestemmer hvor sexy man er :-)

Akkurat..........jeg er mest sexy når jeg tar av meg trusa uansett:-)

også en mor
Skrevet

Stringtruse kommer ikke på min kropp:-( Det får jo bare være måte på hvor mye en skal la seg dirigere av samfunn og nykker:-( Å gå rundt hele dagen med en string som gnager i rumpen ...aldri i livet:-(

Nå er jeg engang skapt sånn at om trusa sklir litt inn i rompa så legger jeg ikke særlig merke til det... høy terskel for irritasjon i bakgården med andre ord, derfor kan det av og til være befriende med string-trusa, som har mye mindre stoff som kan skli inn...... hihi....... Sikkert og vist er det at jeg burde legge meg når jeg begynner å legge ut slik info her.

Natta alle damer i tråden, også hun som var litt sinna med mensen.

Dette var en artig tråd! :D

også en mor
Skrevet

Way to go! ;)

Skrevet

Nå er jeg engang skapt sånn at om trusa sklir litt inn i rompa så legger jeg ikke særlig merke til det... høy terskel for irritasjon i bakgården med andre ord, derfor kan det av og til være befriende med string-trusa, som har mye mindre stoff som kan skli inn...... hihi....... Sikkert og vist er det at jeg burde legge meg når jeg begynner å legge ut slik info her.

Hehe!

Jeg går bare med string. Gnager ingenting jo. Men er kanskje en vanesak.

God natt! :0)

Skrevet

Det er bare så utrolig teit:-) De mennene jeg finner sexy har søren meg ingen sammenheng med trusa de har på seg å gjøre......For den ser jeg faktisk som regel ikke:-) Som den svensken jeg så i "Sommertid" på TV2 i kveld...han var fullt påkledd, men du verden :-)

Skrevet

LOL:-) Poenget er at du kan bruke akkurat de trusene du vil, og som passer deg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...