Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare så utrolig teit:-) De mennene jeg finner sexy har søren meg ingen sammenheng med trusa de har på seg å gjøre......For den ser jeg faktisk som regel ikke:-) Som den svensken jeg så i "Sommertid" på TV2 i kveld...han var fullt påkledd, men du verden :-)

Jeg syns undertøyet har litt å si jeg.. Visst man først skal se det da...

En mann i utvaska slapsete boksere? Nei takk! ;P

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Akkurat..........jeg er mest sexy når jeg tar av meg trusa uansett:-)

Det skjønner jeg godt, med den trusa! ;P

Skrevet

Hehe!

Jeg går bare med string. Gnager ingenting jo. Men er kanskje en vanesak.

God natt! :0)

Jeg har hørt at de gnager til man blir vant il dem:-) Noe annet hadde jo vært unormalt. For hvem er skapt til å ha en string akkurat på det området? Ingen .-)

Skrevet

LOL:-) Kunne ikke vært mer enig :-) Som om det er trusa som bestemmer hvor sexy man er :-)

Det er jo helt klart helheten som avgjør hvor sexy man er. Men jeg syns lekkert undertøy er en del av pakken. :0)

Skrevet

Jeg har hørt at de gnager til man blir vant il dem:-) Noe annet hadde jo vært unormalt. For hvem er skapt til å ha en string akkurat på det området? Ingen .-)

Jeg kan faktisk ikke huske de har vært ubehaglie..Men for all del, jeg har kanskje fotrengt det! ;P

Begynner jo bli endel år siden jeg ifkk min første string. Hehe!

Skrevet

Så før du har sex så kaster du alle truser som ikke er helt nye. Svarte uvaskete blondetruser på din kropp?

Skrevet

Tiltrekningen overfor en mann har for meg aldri ligget i trusa han har på seg.....Det får jo være en grense for hvor langt overfladiskheten skal gå. For meg går tiltrekning på lukt, smak og ellers hvordan de ser ut:-)

Skrevet

Det er jo helt klart helheten som avgjør hvor sexy man er. Men jeg syns lekkert undertøy er en del av pakken. :0)

Har du på deg undertøy når du har sex?

Skrevet

Så før du har sex så kaster du alle truser som ikke er helt nye. Svarte uvaskete blondetruser på din kropp?

Nei. Men jeg har så mange at de blir aldri utvasket! ;p

Skrevet

Tiltrekningen overfor en mann har for meg aldri ligget i trusa han har på seg.....Det får jo være en grense for hvor langt overfladiskheten skal gå. For meg går tiltrekning på lukt, smak og ellers hvordan de ser ut:-)

Helt enig en mann er mest sexy når han har tatt av seg alt av tøy. Selv om ingenting er så idiotisk som en mann med skjorte på og uten undertøy..........knis...............

Skrevet

Dette vil jeg tro er ganske tillært:-) Tiltrekking ligger jo et helt annet sted enn det man tror:-) Lukt, smak osv.

Skrevet

Joda,men når det kommer til det punktet hvor klærene skal av vil jeg helst ikke se en utvaska bokser. ;P

Skrevet

Nei. Men jeg har så mange at de blir aldri utvasket! ;p

Så du kaster trusene dine for de blir utvaskete. Har du aldri mensen og tenker du aldri miljø? Har du nok penger til slikt fjas?

Skrevet

Har du på deg undertøy når du har sex?

Nja, kommer ann på hvor kjapt alt går det. ;0)

Skrevet

Nja, kommer ann på hvor kjapt alt går det. ;0)

Så kjapt går det vel ikke at mannen støter inn i deg igjennom trusa?

Skrevet

Så du kaster trusene dine for de blir utvaskete. Har du aldri mensen og tenker du aldri miljø? Har du nok penger til slikt fjas?

Joda, klart jeg har mensen. Men jeg beskytter jo trusene.

Og når det kommer til undertøy er jeg veldig nøye. Og ganske sikkert et miljøsvin. ;0)

Skrevet

Helt enig en mann er mest sexy når han har tatt av seg alt av tøy. Selv om ingenting er så idiotisk som en mann med skjorte på og uten undertøy..........knis...............

Jeg driter i disse overfladiske greiene :-) Jeg har aldri tent på undertøyet til en mann, for å si det sånn:-) Oh my God.....så langt unna det er min "sensor" :-) Og jeg hadde heller aldri tent på Chippendales og stripping/vaskebrett:-(

Skrevet

Så kjapt går det vel ikke at mannen støter inn i deg igjennom trusa?

*LOL*

Nei, men det går jo ann å dra den litt til siden.

Hahaha, kan ikke tro jeg måtte forklare det! ;0)

Skrevet

Hahaha, nei det ser jo bare dumt ut! :0)

Skrevet

Joda,men når det kommer til det punktet hvor klærene skal av vil jeg helst ikke se en utvaska bokser. ;P

Du er ikke særlig opphisset hvis du henger deg opp i undertøyet:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...