Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Det er bare så utrolig teit:-) De mennene jeg finner sexy har søren meg ingen sammenheng med trusa de har på seg å gjøre......For den ser jeg faktisk som regel ikke:-) Som den svensken jeg så i "Sommertid" på TV2 i kveld...han var fullt påkledd, men du verden :-) Jeg syns undertøyet har litt å si jeg.. Visst man først skal se det da... En mann i utvaska slapsete boksere? Nei takk! ;P 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Akkurat..........jeg er mest sexy når jeg tar av meg trusa uansett:-) Det skjønner jeg godt, med den trusa! ;P 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Hehe! Jeg går bare med string. Gnager ingenting jo. Men er kanskje en vanesak. God natt! :0) Jeg har hørt at de gnager til man blir vant il dem:-) Noe annet hadde jo vært unormalt. For hvem er skapt til å ha en string akkurat på det området? Ingen .-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 LOL:-) Kunne ikke vært mer enig :-) Som om det er trusa som bestemmer hvor sexy man er :-) Det er jo helt klart helheten som avgjør hvor sexy man er. Men jeg syns lekkert undertøy er en del av pakken. :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg har hørt at de gnager til man blir vant il dem:-) Noe annet hadde jo vært unormalt. For hvem er skapt til å ha en string akkurat på det området? Ingen .-) Jeg kan faktisk ikke huske de har vært ubehaglie..Men for all del, jeg har kanskje fotrengt det! ;P Begynner jo bli endel år siden jeg ifkk min første string. Hehe! 0 Siter
Gjest burke Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg syns undertøyet har litt å si jeg.. Visst man først skal se det da... En mann i utvaska slapsete boksere? Nei takk! ;P Så før du har sex så kaster du alle truser som ikke er helt nye. Svarte uvaskete blondetruser på din kropp? 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Jeg syns undertøyet har litt å si jeg.. Visst man først skal se det da... En mann i utvaska slapsete boksere? Nei takk! ;P Tiltrekningen overfor en mann har for meg aldri ligget i trusa han har på seg.....Det får jo være en grense for hvor langt overfladiskheten skal gå. For meg går tiltrekning på lukt, smak og ellers hvordan de ser ut:-) 0 Siter
Gjest burke Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Det er jo helt klart helheten som avgjør hvor sexy man er. Men jeg syns lekkert undertøy er en del av pakken. :0) Har du på deg undertøy når du har sex? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Så før du har sex så kaster du alle truser som ikke er helt nye. Svarte uvaskete blondetruser på din kropp? Nei. Men jeg har så mange at de blir aldri utvasket! ;p 0 Siter
Gjest burke Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Tiltrekningen overfor en mann har for meg aldri ligget i trusa han har på seg.....Det får jo være en grense for hvor langt overfladiskheten skal gå. For meg går tiltrekning på lukt, smak og ellers hvordan de ser ut:-) Helt enig en mann er mest sexy når han har tatt av seg alt av tøy. Selv om ingenting er så idiotisk som en mann med skjorte på og uten undertøy..........knis............... 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Det er jo helt klart helheten som avgjør hvor sexy man er. Men jeg syns lekkert undertøy er en del av pakken. :0) Dette vil jeg tro er ganske tillært:-) Tiltrekking ligger jo et helt annet sted enn det man tror:-) Lukt, smak osv. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Tiltrekningen overfor en mann har for meg aldri ligget i trusa han har på seg.....Det får jo være en grense for hvor langt overfladiskheten skal gå. For meg går tiltrekning på lukt, smak og ellers hvordan de ser ut:-) Joda,men når det kommer til det punktet hvor klærene skal av vil jeg helst ikke se en utvaska bokser. ;P 0 Siter
Gjest burke Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Nei. Men jeg har så mange at de blir aldri utvasket! ;p Så du kaster trusene dine for de blir utvaskete. Har du aldri mensen og tenker du aldri miljø? Har du nok penger til slikt fjas? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Har du på deg undertøy når du har sex? Nja, kommer ann på hvor kjapt alt går det. ;0) 0 Siter
Gjest burke Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Nja, kommer ann på hvor kjapt alt går det. ;0) Så kjapt går det vel ikke at mannen støter inn i deg igjennom trusa? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Så du kaster trusene dine for de blir utvaskete. Har du aldri mensen og tenker du aldri miljø? Har du nok penger til slikt fjas? Joda, klart jeg har mensen. Men jeg beskytter jo trusene. Og når det kommer til undertøy er jeg veldig nøye. Og ganske sikkert et miljøsvin. ;0) 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Helt enig en mann er mest sexy når han har tatt av seg alt av tøy. Selv om ingenting er så idiotisk som en mann med skjorte på og uten undertøy..........knis............... Jeg driter i disse overfladiske greiene :-) Jeg har aldri tent på undertøyet til en mann, for å si det sånn:-) Oh my God.....så langt unna det er min "sensor" :-) Og jeg hadde heller aldri tent på Chippendales og stripping/vaskebrett:-( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Så kjapt går det vel ikke at mannen støter inn i deg igjennom trusa? *LOL* Nei, men det går jo ann å dra den litt til siden. Hahaha, kan ikke tro jeg måtte forklare det! ;0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Helt enig en mann er mest sexy når han har tatt av seg alt av tøy. Selv om ingenting er så idiotisk som en mann med skjorte på og uten undertøy..........knis............... Hahaha, nei det ser jo bare dumt ut! :0) 0 Siter
Colette Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 Joda,men når det kommer til det punktet hvor klærene skal av vil jeg helst ikke se en utvaska bokser. ;P Du er ikke særlig opphisset hvis du henger deg opp i undertøyet:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.